It seems javascript is either disabled or not supported by your browser.

Trei pietre si toate trei

Adăugat de pizma_n22
Raportează ca șters! 44

Acest videoclip contine limbaj licentios!

Descrierea in videoclip.

33 comentarii

  1. Nasol , data aviatoare stai si tu mai la distanta fata de cel din fata…..

    • pizma_n22

      Eu cred ca am stat la o distanta decenta,nu pot sta la 50 metri de cel din fata,pana la urma nu asta e problema,asa a fost sa fie,parerea mea.

  2. incepatorul

    Nu prea ai stat la o distanta decenta … distanta decenta ar fi 2 secunde fata de masina din fata, deci la 55km/h distanta recomandata ar fi de 30m. La 75 km/h distanta creste la 40-42m, iar la 100km/h o distanta ok ar fi 55m.

    • pizma_n22

      Eu cand am facut scoala de soferi,am invatat ca trebuie sa respect distanta regulamentara intre autovehicule,pana la limita evitarii oricarui pericol.Deci treaba cu 2 secunde pica,sau cati metri la cati km ai,dupa destui ani si km facuti,pastrezi distanta „la ochi” in functie de trafic,cel putin asa fac eu.Am avut pana acuma 4 modele de autoturisme si e prima data cand patesc asa ceva (deci asa ceva)pur si simplu s-a intamplat.Ceasul rau,pisica neagra.

    • tu cand ai facut scoala nu ai facut-o bine ca nu exista nicaieri in lege scris distanta regulamentara…
      Cele 2 secunde de distanta, exact ce zici tu ofera, viteza de reatie suficienta ca tu sa eviti pericolul in cazul in care cel din fata franeaza brusc, asta tine cont de diferentele intre masini si puterea lor de franare, reactia normala a unui om si compenseaza pentru viteza, exact cum zicea incepatorul mai sus.
      Nu stiu exact daca 2 secunde e cea ce trebuie, dar tinand cont ca o camera departeaza, tu erai mult prea aproape daca nu cumva incercai sa depasesti.
      in general iti poti da seama ca esti prea aproape si de la faptul ca masina din fata iti arunca pietrele direct in parbriz :))) daca dupa prima piatra te dadea 10-15 metri mai in spate, nu o mai primeai pe a doua sau a 3-a. In general las distanta mai mare la camioane si masini mai mari caci garda lor mai inalta si lipsa de presuri la roti nu duce decat la pietre in geam.

  3. N-am sa discut la citi metri sau kilometri ar fi trebuit sa stai in spatele lui pentru ca asa cum spui distanta de cel din fata ajunge sa varieze in functie de mai multe chestii (viteza de deplasare, intentiile pe care le ai – sa zicem de a-l depasi, samd).

    Insa cind auzi ca masina isi ia pietre prin spoiler sau ca acestea incep sa loveasca si mai sus de atit ar fi util za te dai mai in spate pentru ca e cam clar ca au ajuns ceva pietre pe carosabil fie de la niste debili care au asfaltat cu criblura, fie de la debilii care arunca cu grohotis pe asfalt si trec in caietul de sarcini ca au aruncat cantitatea promisa de material antiderapant pe strada, fie de la niste cretini care au scapat pe carosabil jumatate din prundusul pe care-l carau in bena/remorca. Deci cind auzi pietre ori depasesti ori stai mai in spate.

    Parbrizul incearca sa-l tii pina la primavara, daca tine. Anotimpul rece e cel mai putin potrivit pentru a schimba parbrizul. Daca crapatura aia o ia la deal s-ar putea sa nu ai ce sa faci si se rezuma la cit de mult te va incurca, pentru ca stratul dinspre interiorul masinii e oricum intact.

    • pizma_n22

      Problema e,ca circul in fiecare saptamana pe acolo,dus intors si nu sunt nici un fel de lucrari si nici nu era pietris pe drum,era destul de bun.De la prima la ultima piatra am facut cam 3 km.
      Asta seara am observat ca s-a extins crapatura in ambele parti pe orizontala,cam 30 cm.

  4. @pizma_n22 E un ghinion sa incasezi asa trei pietre una dupa cealalta, intr-un timp atat de scurt si pe un DN/E 🙁
    +
    P.S. Regula celor „2 secunde” e una buna. Reprezinta o transpunere in timp a distantelor parcurse la o anumita viteza, fiind o modalitate de apreciere mai usoara (fata de un reper fix) a distantei intre doua vehicule decat aprecierea din ochi, care uneori poate fi falsa mai ales la viteze/distante mai mari.

  5. stefan ion

    Iti poti rezolva problema parbrizului pe RCA-ul dubei.

    • pizma_n22

      Pai are numere rosii,are asigurare pe o luna cred,nu stiu daca merge.

    • stefan ion

      Se poate rezolva cu proces verbal de la politie, mers la asigurator si gata.

    • pizma_n22

      Proces verbal de la politia de pe raza comiterii faptei,sau si la politia din orasul meu?

    • pizma_n22

      Am vorbit astazi cu un prieten politist la circulatie si mi-a zis ca nu este nici o sansa,nu este cadru legal pentru asa ceva,numai in cazul in care imi cadea o piatra de pe o masina care era special prevazuta pentru a cara pietre si nu era acoperita,oricum nu ma asteptam sa rezolv nimic,dupa multi ani de condus asa a fost sa se intample,asta e si pana la urma vorba lui,ce fac daca schimb parbrizu si dupa o vreme patesc la fel, cu altul,doar sa-l depasesc si sa-mi vad de drum si asa poate imi arunca urmatorul.

  6. stefan ion

    In principiu ar trebui sa te ajute orice sectie de pokitie. Arati filmarea si ai rezolvat.

    • Pe RCA-ul dubei? Nu prea cred. Cel mult te poti adresa administratorului drumului, dar nu o sa rezolvi nimic.

  7. te-a julit putin a 2 a piatra ! bine ca nu a fost mai rau.

    • pizma_n22

      Raul abia acuma incepe,se crapa pe toata suprafata orizontala,chiar in pozitia din care filmez,am un suport dedicat si pozitia aceea este sigura in caz,ca ventuza cu suportul scapa si aproape de noua a scapat.

  8. In Germania este o regula nescrisa, distanta minima dintre masini este jumatatea vitezei de deplasare.
    ex la 60kmh, distanta trebuie sa fie de cel putin 30m.

    In cazul in care respecti regula de sus in Romania, te trezesti cu altii, care depasesc si se baga intre tine si masina din fata.

    • pizma_n22

      Pai si daca ai 10-15 m tot gaseste sa se bage cineva in fata la noi.

  9. Nu ca e de TM :)), dar omul nu are nicio vina. Nu el a pus pietrele pe drum, ca din gume, nu ies pietre.
    + oricum si keep distance.

    • pizma_n22

      Am si zis ca nu e vina lui si cum am mai zis,am avut 4 modele de autoturisme si am facut destui km si am mai luat cate o piatra asa,fara sa-mi afecteze parbrizul in halul asta,dar totusi 3 pietre consecutive si de la acceasi masina e ghinion curat,parerea mea.

    • Asa e 🙂
      Fi atent. Aici distractie, mai ales daca stateai aproape de masina de pe contra-sens. Nu ca nu am si acum semne, infundaturi mici pe tabla, pe partea mea a soferului, trecand de pe contra-sens masini mai mari, in special tir-uri, care imi aruncau pana pe geamul lateral.
      http://www.trafictube.ro/58b-reconditionare-asfalt-bullsh/

  10. @pizma_n22 Acolo se lucreaza la A10 Sebes-Turda. Cam de o luna au inceput lucrarile pe tronsonul 2 si unde ai luta prima piatra este locul unde camioanele Aktor si Hidroconstruct ies in E81 din zona unde se excaveaza. Acelasi lucru se intampla si inainte de ajunge la intersectia cu Galda de Jos dar, este mai soft un pic. Nu este normal, insa, sa nu curete asfaltul.

  11. Moldoveanul

    Ce vina are cel cu duba?

  12. asta e masochism.

  13. Cel cu duba este posibil sa fi iesit de pe un drum laturalnic. Avand cauciucuri de iarna posibil noi ,pietricelele au fost intrate intre rizurile cauciucurilor iar la viteza mai mare le arunca. Asa se intampla la mine in zona unde locuiesc este strada pietruita dar evit sa accelerez cand ies in sosea ,le aud cand ies din rizuri pt ca lovesc in aparatorile aripilor . Astea sunt drumurile…

  14. Iei o piatra ghinion. A doua, se mai intampla, sa zicem… Dar a treia piatra, de la aceeasi masina, in decurs de cateva minute? Cate pietre trebuie sa iei in parbriz ca sa lasi o distanta mai mare intre tine si duba, sau sa o depasesti? 🙂 Am luat si eu o piatra in parbriz de la o camioneta din fata, dupa care am lasat distanta mai mare, imediat. In fine, fiecare cum crede.

  15. Mda, stai la aprox. 1 secunda in spatele lui… La distanta aceea, in caz de frana brusca, il pupai in c*r. Le-ai meritat! Poate ai invatat ceva…

    • pizma_n22

      Stai linistit ca nu-l pupi deloc,cand franeaza franezi si tu si se anuleaza distanta,simplu.

    • Da da da, cand franeaza cu pedala la podea se anuleaza distanta, ajungi la -67 de cm.

    • pizma_n22

      @verdenpom Nu am vazut ca ai mai scris,nu merge cu viteza mare cel cu duba.

    • @ pizma_n22:

      Pentru că-mi ești simpatic!
      Imaginează-ți:
      2 Loganuri, identice, condiții tehnice ideale, 50 km/h, asfalt uscat, în coloană…
      Tu conduci al doilea Logan la o distanță de 1 secundă de cel din față = 13,88 m (50 km/h=50000m/3600s=13,88m/s).

      Primul Logan franeaza brusc -oprește în 5, maxim 6 m.
      Tu, odihnit, extrem de atent, ai un timp de reacție (timpul scurs din momentul in care șoferul primului Logan a început să frânez și timpul în care tu atingi pedala de frână) excelent – 1 secundă! (studiile și măsurătorile indică timpi de reacție de 1,5 – 2,5 secunde… eu sunt generos)
      Ai parcurs deja 13,88 m!
      Frânezi, oprești în 5 m.
      Total 18,88 m!

      AI TRECUT DE PRIMUL LOGAN ȘI AI IN PORTBAGAJ RADIATORUL LUI!

    • pizma_n22

      🙂 Nu conduc logan (poate odata o sa ajung sa conduc unul),am frane destul de bune pe masina,mai exista posibilitatea sa tragi si dreapta sa eviti impactul la o adica,nu te contrazic,nu sunt adeptul masuratorilor standard,fiecare situatie,are caracteristicile sale.
      Nu am pupat inca pe nimeni cu botul pe sosea,desi am avut si o daci berlina,care,cunoscatorii stiu cum sta treaba cu franele.

      „AI TRECUT DE PRIMUL LOGAN ȘI AI IN PORTBAGAJ RADIATORUL LUI!”Nu am inteles exact aici ce ai vrut sa zici,nu cumva radiatorul meu trebuie sa fie in portbagajul lui?

      P.S.Merci ca-ti sunt simpatic 😀 .

Adaugă un comentariu

Pentru a posta un comentariu pe Trafictube.ro, trebuie să te autentifici. Nu ai cont? Înregistrează-te!