Nu cred ca prindeti ideea in imaginile astea, dar sa fie. Ala cu al doilea troleibuz din coloana incerca sa il depaseasca pe ala care era in fata lui. Dupa ce a iesit jumatate din statie si-a dat seama, cred, ca e pe fire si n-are cum trece de ala din fata :))
12 comentarii
Piticule, fara suparare, tu nu stii sa tai niste filme? Si sa faci unul mai lung din mai multe faze? Nu ca faza asta ar incapea in vreun film dar mai ai un film de 1 minut pentru un trecut pe rosu..
PS: ai cumva un opel negru? Ca m-am intalnit in trafic cu un tip care iti semana si mi s-a parut ca avea si camera in parbriz..
Mie imi arata ca a vrut sa ocoleasca ceva inainte de statie (canal, groapa?) Am vazut in Timisoara o tentativa de depasire intre 2 troleibuze, dar ala din spate si-a dat seama cand era cu totu’ pe B2 si jumate in paralel cu troleibuzul din fata, nu erau nici pe departe asa cuminti si aliniate ca cele din clip.
Si cum ti-ai dat seama de asta? Ca ar vrea sa depaseasca?
Puteai sa ne povestesti fara sa pui video :-))
Piticu asta nu-i prost, desi pare extraordinar de.
Trolleaza pe aici grupa mare ca apoi sa cei ce misuna pe aici sa isi puna intrebari despre ce fel de oameni ar posta asa ceva si-l cauta pe blog. Pe mine m-a prins asa, am dat si click pe o reclama ca sa se aleaga cu ceva de pe urma ideii geniale.
@Valy1: Owned 😀
Si legat de faza concreta: e un crater imens acolo inainte de statia de la IEFS. Al doilea troleibuz doar a evitat craterul.
@thomoas nu 🙂 crateru e dupa statia de autobuz
@vali multumesc, asta ma motiveaza 😉
nu exista nicio problema ca un troleibuz sa il depaseasca pe celalalt … singurul incovenient este ca atunci cand ajungi la jumatatea celui din fata trebuie sa te dai jos si sa iti muti troleurile tale inaintea troleurilor lui … logic si evident de altfel … si mai crede-ma ca e o operatiune si naspa ca te iau toti in … , si periculoasa datorita curentului electric si anevoioasa pt ca e greu sa tot tragi de sfoara sa pui troleul iar fix pe sarma …
am zis asta asa, pentru cultura ta generala, daca tot esti motivat…
Sunt „n” motive ca troleibuzul sa faca manevra respectiva…evita balti in alveola respectiva,pietoni care asteapta pe carosabil,gropi, mai mult de atat nici nu se angajase in depasire pentru simplul motiv ca frana inainte de oprirea in statie.Profesionist bre’ . 🙂
piticule, ce salariu ai ma la iRealitatea ?
Piticu insistă. Ceva imagini cu parcări nu ai?
Imi inchipui cate minusuri ti-ai fi luat daca era vorba de doua tramvaie, sau de ce nu… metrouri!