@Razvan: ar trebui sa fie un pic mai tolerant cu mijloacele de transport in comun. Stiu ca isi mai forteaza norocul dar uneori sunt si cateva zeci de persoane care stau in picioare.
@Robert.P: pai asa cum astepta blocand intersectia, soferul troleibuzului putea astepta si la intrarea in intersectie fara s-o blocheze. Tot ala e timpul de asteptare si nici nu incurca pe nimeni. Asa ii tine si pe altii dupa el. Mai face si o oprire in plus.
Bine pentru asta trebuie sa gandesti un pic si e obositor.
@Robert.P: chiar de pe acel forum de unde ai pus tu poza am aflat ca s-au adus, in 2010, 24 trolee Neoplan rulate in Lausanne. Presa scria ca aceste trolee au avut tot felul de defectiuni si cei din Lausanne au scapat de ele. Au costat 150k eur bucata.
Nou
GBA
Va dati seama ca a stat in pozitia aia pana s-a facut verde la semafor? 🙂
Da, e foarte greu de iesit de acolo, cu ditamai „limuzina”. Rar sa se nimearsca liber si sa nu incurce pe nimeni. Dar una e sa incurci cateva secunde si sa intri complet pe banda ta, si alta e sa ocupi toata strada si sa astepti semaforul sa se faca verde.
Sunt misto astea ca au si motor diesel, si cand sunt probleme, pot fi folosite ca orice alt autobuz. Eu nu stiam, dar am vazut o data troleul pe centura =)) ma uitam ca prostu’ si nu intelegeam cum a ajuns pe acolo.
Total gresit!
Calatorii trebuie sa simta ca se misca, chiar daca nu ajung nicaieri. Iar daca ceilalti participanti la trafic sunt solidari cu ei, ramanand blocati, atunci chiar exista o convietuire normala. Alinarea sufleteasca, atunci cand capra vecinului este pe moarte la fel ca si a noastra, este de nepretuit.
Nou
Robert.P
@ICS, daca ramanea la stop, ar fi BLOCAT pe toti care veneau din sensul opus lui Razvan si facea stanga. Tu ce ai fi ales daca erai soferul troleibuzului? Sa blochezi complet sau sa incurci circulatia?
Am zis eu ca pentru PH as elibera doar abonamente de transport in comun, nu si permise de conducere, @Robert… e un bun exemplu, dar se pare ca trebuie soferi si pentru acesta… raman fara variante! oare „importul”?
Nou
ionutm
Esti exagerat. Puteai schimba banda si fara claxon 🙂
Daca ala cu troilebuzul ar astepta sa intre in intersectie doar atunci cand nu ar bloca „deloc” intersectia, atunci ar astepta ore la cat de lung e troilebuzul ala si la ce trafic e acolo.
Nou
GBA
@ionutm: culmea, ca in video se vede clar cat trafic era 🙂 Ca in dimineata de 1 ianuarie.
Nou
jeanbart
@GBA Troleele vechi aveau acumulatori ce le dadeau ceva autonomie. Vezi si filmul „marilena de la P7”.
Nu bre, n-a vrut sa blocheze intersectia. Doar voia sa tina strans de troleul din fata lui, pentru ca, se stie, troleele merg intotdeauna in grup, ca sa nu fie atacate de tramvaie
Nou
Robert.P
Care m-ai blestemat, ca ieri am avut parte de acelasi lucru dar in alta zona a orasului. :))
26 comentarii
ala mai degraba arata a tramvai beat 🙂
Voia sa il depaseasca pe ala cu troleul din fata :))
Ce troleibuze misto au astia in Ploiesti… Oparescule, ne bagi si noua troleibuze noi cu aer conditionat, sau ai bani doar pentru telegondole?
Acolo așa se întâmplă mereu!
@Mark-3000: sunt SH-uri.
Vorba lu Cojo, acolo asa se intampla mereu.
Asta-i mai lung decat distanta bucuresti-ploiesti 🙂
@Amatoru` , nu sunt sh, au fost aduse de noi. Au fost mai demult cateva sh dar au fost scoase din uz. http://tramclub.org/files/troleibuz_neoplan_139.jpg
@Razvan: ar trebui sa fie un pic mai tolerant cu mijloacele de transport in comun. Stiu ca isi mai forteaza norocul dar uneori sunt si cateva zeci de persoane care stau in picioare.
@Robert.P: pai asa cum astepta blocand intersectia, soferul troleibuzului putea astepta si la intrarea in intersectie fara s-o blocheze. Tot ala e timpul de asteptare si nici nu incurca pe nimeni. Asa ii tine si pe altii dupa el. Mai face si o oprire in plus.
Bine pentru asta trebuie sa gandesti un pic si e obositor.
@Robert.P: chiar de pe acel forum de unde ai pus tu poza am aflat ca s-au adus, in 2010, 24 trolee Neoplan rulate in Lausanne. Presa scria ca aceste trolee au avut tot felul de defectiuni si cei din Lausanne au scapat de ele. Au costat 150k eur bucata.
Va dati seama ca a stat in pozitia aia pana s-a facut verde la semafor? 🙂
Da, e foarte greu de iesit de acolo, cu ditamai „limuzina”. Rar sa se nimearsca liber si sa nu incurce pe nimeni. Dar una e sa incurci cateva secunde si sa intri complet pe banda ta, si alta e sa ocupi toata strada si sa astepti semaforul sa se faca verde.
Sunt misto astea ca au si motor diesel, si cand sunt probleme, pot fi folosite ca orice alt autobuz. Eu nu stiam, dar am vazut o data troleul pe centura =)) ma uitam ca prostu’ si nu intelegeam cum a ajuns pe acolo.
@ics
Total gresit!
Calatorii trebuie sa simta ca se misca, chiar daca nu ajung nicaieri. Iar daca ceilalti participanti la trafic sunt solidari cu ei, ramanand blocati, atunci chiar exista o convietuire normala. Alinarea sufleteasca, atunci cand capra vecinului este pe moarte la fel ca si a noastra, este de nepretuit.
@ICS, daca ramanea la stop, ar fi BLOCAT pe toti care veneau din sensul opus lui Razvan si facea stanga. Tu ce ai fi ales daca erai soferul troleibuzului? Sa blochezi complet sau sa incurci circulatia?
@Robert.P:
acum 2 ore mi s-a intamplat lafel :)) , e o obisnuinta pentru ei !
e obisnuinta acolo… eu era sa intru in el 🙂 si tot el ma injura… nu am avut camera montata…
sefii soselelor in ploiesti
acolo se intampla mereu…ar merita sa intre cineva in iei poate le mai piere din increderea nesimtita ce o au
Am zis eu ca pentru PH as elibera doar abonamente de transport in comun, nu si permise de conducere, @Robert… e un bun exemplu, dar se pare ca trebuie soferi si pentru acesta… raman fara variante! oare „importul”?
Esti exagerat. Puteai schimba banda si fara claxon 🙂
Daca ala cu troilebuzul ar astepta sa intre in intersectie doar atunci cand nu ar bloca „deloc” intersectia, atunci ar astepta ore la cat de lung e troilebuzul ala si la ce trafic e acolo.
@ionutm: culmea, ca in video se vede clar cat trafic era 🙂 Ca in dimineata de 1 ianuarie.
@GBA Troleele vechi aveau acumulatori ce le dadeau ceva autonomie. Vezi si filmul „marilena de la P7”.
@jeanbart… LOL:))
Nu bre, n-a vrut sa blocheze intersectia. Doar voia sa tina strans de troleul din fata lui, pentru ca, se stie, troleele merg intotdeauna in grup, ca sa nu fie atacate de tramvaie
Care m-ai blestemat, ca ieri am avut parte de acelasi lucru dar in alta zona a orasului. :))
@Robert.P: bun asa 😀
@Kor – :-))