Adaugă comentariu

15 comentarii
  1. Nou

    au autonomia foarte mica, din pacate.
    un avantaj net fata de biciclete ar fi ca te poti da foarte usor jos la trecere si o poti folosi si pe trotuar oricand si oirunde, o poti lua si in metrou oricand (majoritatea se si pliaza, manerul cu placa) deci nu ai avea de ce sa ramai 1 secunda blocat.

    • Cam asa ma gandeam si eu.
      Dar faptul ca e atat de simplu sa o iei la metrou ar putea compensa dezavantajul ca au autonomie mica – ar fi interesanta pentru cei care stau mai departe de metrou si sa o foloseasca doar pana la statia de metrou.

    • Nu au autonomie atat de mica, au minim 25-30 km, ceea ce e suficient pentru drumuri in oras. Autonomia e in functie de motor, de greutatea utilizatorului, de viteza folosita etc. Plus ca daca ramai fara baterie, o poti folosi ca o trotineta clasica.

  2. Avantajul la trotineta electrica e ca dupa ce se consuma acumulatorul o poti lua la picior ca trotineta clasica. Deci nu ramai in drum 🙂

  3. Nou

    Ea vrea sa slabeasca , sau ce ?

  4. Dar si are cu ce sa se dea mare…are ceva personaltiate tipa…chiar doua…:D
    Ah…scuzati…de trotineta se vorbeste? N-am observat trotineta…

  5. Nou

    Stiti care este marea problema? Momentan nu avem o legislatie pt ele.Ca si in cazul celor cu scuter, erau multi pe drumurile publice fara sa stie o boaba de legislatie rutiera, pana sa se bage obligatoriu minim cursuri de legislatie rutiera pt 49 cm3. La fel sta problema si cu aceste trotiete electrice, moda care are un avant puternic, dar prea putini utilizatori stiu regulile de circulatie.

    • Asa este, momentan sunt asimilate pietonilor, nu sunt in aceeasi categorie cu bicicletele de exemplu, ceea ce este gresit, pentru ca nu poti merge pe trotuar cu o trotineta electrica, scopul lor este de a fi folosite pe carosabil sau piste/benzi de biciclete in acelasi regim cu bicicletele.
      Problema cu necunoasterea regulilor de circulatie vine din educatie, iar statul sau autoritatile locale pot si trebuie sa se implice activ in educarea tuturor prin campanii media, ore la scoala etc.

    • Nu este „pieton”, este un vehicul autopropulsat. Dacă poate depăși viteza de 25Km/h, este considerat moped.

    • Nou

      Pai majoritatea nu depasesc 20 km/h (in acte), modificarile putand fii facute foarte usor .

    • Eu am văzut viteza maximă 25-28Km/h pe specificațiile tehnice în magazin.

    • Nou

      Daaa normal . :))))
      Am vazut si eu prin carrefour. Dar un motoras de 200-300 w poate cu cineva de maxim 50 kg sa prinda viteza aia.
      Am vazut ce inseamna trotineta adevarata, pentru adulti (sa demontabila etc), destul de mare si grea, motor 800w si prinde „doar”20 km/h. Atat ca mai are un buton pe care scrie turbo , odata apasat vei simti un plus de putere (max 30, specificatii din carte), dar nu vei mai avea autonomia asa lunga.Si acumulatori pe masura….
      Trotineta se cheama Tante Paula. Google it!

  6. In functie de model, o trotineta E-Twow poate prinde pana la 36km/h si o autonomie de 35km.
    Viteza poate fi limitata la o valoare mai mica, si asa vine din fabrica.

    Cu 95kg ale mele prinde 35-36km/h (indicati pe bord, real probabil e mai putin) pe suprafata plana si 40 in coborare.