Un august in flacari

Adăugat de Eric
Raportează ca șters! 10

Update 10.08.: După primele indicii se pare că mașina avea mai mult de 150 km/h în momentul impactului și că este vorba de o sinucidere.

De azi de pe autostrada… Putin inainte de sapte dimineata, o masina a intrat cu viteza intr-un stalp de sustinere a acoperisului benzinariei, doua pompe si acoperisul au luat foc (motivele inca nu se cunosc, soferul a decedat) – cand am trecut eu (14:17) incendiul inca nu era sub control; abia dupa-amiaza tarziu s-a reusit stingerea completa. Pe partea opusa coada era de cativa kilometri buni, autostrada (A5 – una dintre autostrazile principale ale Germaniei) fusese inchisa complet pe partea aceea mai multe ore.

Evitarea unei catastrofe mai mari se datoreaza prezentei de spirit a unui angajat al benzinariei, care a activat imediat sistemul de urgenta care deconecteaza pompele de benzina.

11 comentarii

  1. Au evoluat mult masinile in ultimii 20 de ani… ai depasit viteza maxima a masinii mele incepand de la secunda 0:12 si nu pare nimic fortat 🙂

  2. Dacă aș fi pus clipul cu sunet s-ar fi auzit totuși puțin motorul 🙂
    N-am nici eu mare sculă, e un A5 din 2012 cu cea mai slabă motorizare de pe model (1.8 l, 170 de cai). Talonul îmi zice că viteza maximă e 230 km/h, dar nu cred că am să apuc s-o testez vreodată… (nici nu cred că vreau de fapt)

    • E cu 11 ani mai noua decat a mea si dubla puterea (din fabrica) la aceeasi capacitate cilindrica 😆

      La mine in talon zice ca ar fi 183 km/h, GPS-ul mi-a spus 206 (vitezometrul a renuntat sa mai spuna ceva cand a trecut peste 220). Daca ai loc, voie si nevoie nu vad o problema in a testa viteza maxima 🙂 Eu am testat-o la a mea in 3 locuri, in 1 aveam si voie si nevoie, in 1 doar nevoie, in ultimul doar voie (era identic cu primul locul dar nu ma mai grabeam) 😀

    • Pai unde n-am una din ele nici nu încerc 🙂

      Ideea este că de obicei nu prea am eu voie, nu în sensul de „nu este permis” ci mai degrabă „nu am voința sau interesul” – să merg constant peste 180 devine pentru mine după ceva timp stresant, trebuie sa te concentrezi la maxim, privirea devine „de tunel” și nu mai am plăcerea condusului…
      În cazul din clip chiar erau toate cele trei condiții întrunite, dar și așa nu am putut să mențin viteza foarte mult (se și vede la sfârșitul clipului că intră o mașină în fața mea, care m-a obligat sa reduc până pe la 150 din ce îmi aduc aminte)

    • „de obicei nu prea am eu voie, nu în sensul de „nu este permis” ci mai degrabă „nu am voința sau interesul” „

      Exact la asta ma refeream la voie… o combinatie intre permis si dorit. 🙂

      Sincer, asta cu concentrarea si ingustarea campului, am tot auzit teoriile, dar pana la 250 km/h nu am experimentat asa ceva si cum cu aproape 300 km/h am mers cu o singura masina o data, pot sa zic ca oricat de ingustat era campul tot era suficient cat sa vad cele 3 benzi ale autostrazii 🙂 Oricum depinde si de masina. Daca ai una gen Dacia sau Skoda trebuie sa fii atent la toate scartaiturile si huruiturile sa stii ce o sa cedeze prima data… la una de dupa 2010 cat de cat decenta incepi sa simti viteza cam de cand iti risti carnetul pe autostrada in Romania. Pana si a mea, pana la 160 nu simti cand ajunge desi e zgomotoasa.
      Ce vreau sa zic pe scurt:
      https://i.imgur.com/x1eCYII.png

    • PS: Am încercat astăzi s-o testez, în același loc din clip – am ajuns la 230 pe vitezometru (până sa-mi zică soția sa încetinesc 😁), sunt curios cât a fost real – revin 😉

    • „Frana de gura” se numeste aia 😆

    • 221 – până să intervină dispozitivul de care zici mai sus. Să înțeleg că și mașină ta are asta în dotare, că văd că te pricepi? 😁

    • Da… nu prea plec fara cel putin una la mine… sa vezi cand am 3 in acelasi timp 😆

  3. Întrebare: Firele ce se văd în dreapta imaginii reprezintă linia de contact pentru camioanele electrice, gen troleibuz? pentru că ziceau nemții că au porțiuni de autostradă experimentală pentru asemenea gen de transport electric.

Adaugă un comentariu

Pentru a posta un comentariu pe Trafictube.ro, trebuie să te autentifici. Nu ai cont? Înregistrează-te!