Trebuie sa fii autentificat pentru a publica un comentariu. Conecteaza-te aici.
10 comentarii
Nou
Liviu
Camionagiul ti-a tot demonstrat ca se poate merge si pe B1, dar tu tot suveran pe B2. Macar nu mai puneti clipuri din astea ca va faceti de ras.
Nou
jeanbart
Poate la vară vii și tu pe litoral să vezi dacă poți merge cu autoturismul pe B1 pe sectorul ăla (capace de la căminele de scurgere puse mai jos decît asfaltul).
Nou
DriveTM
jeanbart: Nu venim, iar una dintre cauze ar fi faptul ca unii soferi (de TIR si de masini) circula cu 75 km/h in zona cu limitare de 30 km/h, ignorand marcajele, indicatoarele, marcajul rezonator si situatiile potential periculoase (cica „l-am vazut ca semnalizeaza dreapta, ma asteptam”). Explica-mi si mie cum ai fi evitat tu la viteza asta, pe un drum „prea nasol incat sa circuli pe b1”, si pe conditii de drum umed, un pieton care ti-ar fi iesit in fuga de dupa camion (adica un pieton care traversa regulamentar, care e speriat de celalalt berbec din clip). De la locatia din clip (intrarea in Tuzla) pana la iesirea din Eforie Nord, ai 10,2 km. Daca mergi pe TOATA portiunea cu 59 km/h (viteza la care nici nu risti amenda, si de la care poti frana totusi mai usor), o parcurgi in 10 minute. Daca mergi cu 80 km/h, o parcurgi in aproape 8 minute. Deci un „castig” imens de… 2 minute si cateva secunde, pentru care risti siguranta ta si a celor din jur. Cat crezi ca „pierzi” suplimentar din cele 2 minute, daca franezi pana la 40-50 km/h in acele cateva zone cu limitare de viteza, in preajma trecerilor de pietoni? Hm? 🙂
Nou
Liviu
Ok, daca tu nu poti merge pe B1, de ce ar putea camionul ? Intr-adevar ti-a taiat calea, dar e mare, franeaza greu. Tine cont de asta.
Nou
Wrd
„Uite cum merge cu 80 in localitate” – tu mergi cu aceeasi viteza.
„Are 90 si ceva” – tu il devansezi.
Nou
DriveTM
^ Fix asta! Plus la 1:14 – 1:18, cum merge autorul cu 69 km/h in zona trecerii de pietoni, desi are indicator cu limita de 30 km/h… Cum era expresia aia? „Rade ciob de oala sparta”… se aplica perfect autorului.
Nou
VuAd
Nu mai puneti fratilor videoclipuri din astea, ca va faceti singuri de rusine 🙂
Nou
jeanbart
Mda, nu ați înțeles faptul că nu puteam filma tărășenia dacă nu mă țineam după el, cu tot riscul apariției comentacilor nefuncționali.
Daca circulai regulamentar, acest video nu exista. Daca iti zicea doar 1 ca esti beat, iti dadeam dreptate, dar tu esti singur. De la un „comentac nefunctional” .
Nou
Shador
Eu inteleg ca masina care are camera de bord, o sa o numesc aici S, circula neregulamentar pe banda 2, pe un drum ud, cu viteza peste limita legala cu mult inainte de a ajunge in dreptul camionului.
De exemplu, viteza masinii S, la secunda 12 din film, in dreptul limitatorului de 50 km/h este de 80 km/h. In acel moment camionul era departe, nu facuse nici o „tarasenie”, deci viteza nu era justificata.
Este corect ca si soferul camionului a facut greseli, dar in contextul asta nu au nici o relevanta pentru ca soferul masinii S trebuia sa-si pierda dreptul de a conduce cu mult inainte de momentul in care soferul camionul a facut „tarasenia”.
10 comentarii
Camionagiul ti-a tot demonstrat ca se poate merge si pe B1, dar tu tot suveran pe B2. Macar nu mai puneti clipuri din astea ca va faceti de ras.
Poate la vară vii și tu pe litoral să vezi dacă poți merge cu autoturismul pe B1 pe sectorul ăla (capace de la căminele de scurgere puse mai jos decît asfaltul).
jeanbart: Nu venim, iar una dintre cauze ar fi faptul ca unii soferi (de TIR si de masini) circula cu 75 km/h in zona cu limitare de 30 km/h, ignorand marcajele, indicatoarele, marcajul rezonator si situatiile potential periculoase (cica „l-am vazut ca semnalizeaza dreapta, ma asteptam”). Explica-mi si mie cum ai fi evitat tu la viteza asta, pe un drum „prea nasol incat sa circuli pe b1”, si pe conditii de drum umed, un pieton care ti-ar fi iesit in fuga de dupa camion (adica un pieton care traversa regulamentar, care e speriat de celalalt berbec din clip). De la locatia din clip (intrarea in Tuzla) pana la iesirea din Eforie Nord, ai 10,2 km. Daca mergi pe TOATA portiunea cu 59 km/h (viteza la care nici nu risti amenda, si de la care poti frana totusi mai usor), o parcurgi in 10 minute. Daca mergi cu 80 km/h, o parcurgi in aproape 8 minute. Deci un „castig” imens de… 2 minute si cateva secunde, pentru care risti siguranta ta si a celor din jur. Cat crezi ca „pierzi” suplimentar din cele 2 minute, daca franezi pana la 40-50 km/h in acele cateva zone cu limitare de viteza, in preajma trecerilor de pietoni? Hm? 🙂
Ok, daca tu nu poti merge pe B1, de ce ar putea camionul ? Intr-adevar ti-a taiat calea, dar e mare, franeaza greu. Tine cont de asta.
„Uite cum merge cu 80 in localitate” – tu mergi cu aceeasi viteza.
„Are 90 si ceva” – tu il devansezi.
^ Fix asta! Plus la 1:14 – 1:18, cum merge autorul cu 69 km/h in zona trecerii de pietoni, desi are indicator cu limita de 30 km/h… Cum era expresia aia? „Rade ciob de oala sparta”… se aplica perfect autorului.
Nu mai puneti fratilor videoclipuri din astea, ca va faceti singuri de rusine 🙂
Mda, nu ați înțeles faptul că nu puteam filma tărășenia dacă nu mă țineam după el, cu tot riscul apariției comentacilor nefuncționali.
Daca circulai regulamentar, acest video nu exista. Daca iti zicea doar 1 ca esti beat, iti dadeam dreptate, dar tu esti singur. De la un „comentac nefunctional” .
Eu inteleg ca masina care are camera de bord, o sa o numesc aici S, circula neregulamentar pe banda 2, pe un drum ud, cu viteza peste limita legala cu mult inainte de a ajunge in dreptul camionului.
De exemplu, viteza masinii S, la secunda 12 din film, in dreptul limitatorului de 50 km/h este de 80 km/h. In acel moment camionul era departe, nu facuse nici o „tarasenie”, deci viteza nu era justificata.
Este corect ca si soferul camionului a facut greseli, dar in contextul asta nu au nici o relevanta pentru ca soferul masinii S trebuia sa-si pierda dreptul de a conduce cu mult inainte de momentul in care soferul camionul a facut „tarasenia”.