Adaugă comentariu

14 comentarii
  1. hahahaahha, pofta buna la fraier daca l-a mancat in cur, o sta el bine in curbe cu telescoape in regula si anvelope bune…

  2. absolut incantator , sa mai tot vezi d-astea, creste inima-n tine

  3. Frumos clip. Referitor la ultima întrebare din descriere, cred că pur și simplu nu a luat suficient de mult de volan și așa a ajuns în bordură. Oricum, mă aștept să vedem mașina pe OLX curând „fără accident și fără troncăneli”.

    • Invers, a luat prea mult de volan și a apăsat prea tare pe accelerație. Asta plus tracțiune față = subvirare. Dacă avea propulsie, i-ar fi supravirat și o dădea cu fundul de gard.

    • a rupt fâșu și abia apoi a tras mai mult de volan, dar degeaba.
      acum m-am prins de ce s-au scos semafoarele cu temporizator din bucurești, pentru că nu se pot folosi civilizat și trebuie neapărat să faci raliuri cum s-a pus verdele.

    • Mihai_S, se prea poate sa ai dreptate. Mi s-a parut ca rotile nu au facut prea mult stanga si nici eforturile soferului nu se vad foarte bine. Dar are mai mult sens ce spui tu.

    • Nu cred ca ar supravirat neaparat. Cu tractiune spate probabil ar fi reusit manevra fara probleme.

  4. „Dacă avea propulsie”…ce inseamna acest lucru?

  5. Comportamentul pe care il vedeti se datoreaza faptului ca acel model este AWD, iar fata s-a pierdut aderenta in timp ce spatele, avand aderenta, a continuat sa impinga. Este un comportament tipic. Daca avea doar tractiune fata, n-avea nici o problema.

    • M-am dat pe drumul de Paltinis cu asa ceva, si crede-ma ca masina aia incaltata corespunzator, nu face asa ceva.

  6. Ala nu-i comportament de tracțiune fata. Se vede clar ca-l împinge spatele. O fi având ceva 4×4.

  7. Din punctul meu de vedere e clar cum s-a produs accidentul(si cum putea fi evitat):
    -omul a accelerat puternic cu rotile virate
    -cand a vazut ca masina subvireaza a luat mai tare de volan, fara sa ia piciorul de pe acceleratie (atat trebuia sa faca de fapt ca masina sa se redreseze)
    -fiind tractiune 4×4, rotile din spate au continuat sa accelereze masina, impingand fata
    -viteza nefiind una mare, sistemele de siguranta nu au intervenit, manevra fiind in marja lor de eroare(ca timp de reactie sau abateri de la traiectorie) sau probabil le-a oprit el (ma indoiesc)

    • Accidentul s-a intamplat pentru ca idiotul a vrut sa-i „ia fata” 🙂
      Putea fi evitat prin respectarea legilor. =))

Vezi si...