It seems javascript is either disabled or not supported by your browser.

Unii de le-a luat mamica lor banda

Adăugat de catalinux
Raportează ca șters! 19

Un drum Bucuresti – Buzau si retur si o parte din cei ce au ceva in plus: banda lor.
In ordine:
00:00 – Logan
00:09 – BMW X5 – TC
00:40 – VW Passat break – TAXI galben – se vede clar cum l-a incetinit pe cel cu jeepul, avea unde sa mearga tot asa de linistit si pe prima banda
01:05 – incepe sa se vada un autocar de BT ce tine coloana-n urma
02:06 – Fiat Bravo – B83EGH ce a tinut o alta bucata de drum o ditamai coloana si nu se dadea de nicio culoare la o parte – se vede ca avea liber in fata cat cuprinde
02:35 – pericolul din curbe
02:50 – BMW X5 alb
03:14 – unul cu o camioneta ce nu s-a dat decat sa opreasca direct de pe a doua pe prima banda
03:30 – Opel Astra G
03:47 – Audi A4?
04:03 – Skoda Octavia
04:20 – Fiat Punto
04:30 – Logan Break – sau de ce sa nu mergi tinand ocupata banda 🙁
05:02 – BMW X5 negru
05:18 – VW Transporter BC10CXO – al doilea caz de incadrat la de ce asa nu 🙁
05:35 – ditamai autotrenul cu sicane sau cat de porc poate sa fie un GIGI profi al soselelor
06:17 – Golf 6 B09PYS – motanul soselelor
06:41 – Logan B49BXI – conduce o ea si el da din maini pe geam din partea dreapta la presiunea Peugeot-ului
07:57 – Buc-BZ speedycam
Topul este condus detasat de BMW X5 se pare, cu 3 exemplare mai cornute.

Ce mai caută lumea:
  • banda bucuresti buzau banda

12 comentarii

  1. multe sunt trase de par. acolo unde nu vine nimic din fata poti sa faci lejer o depasire, omul mai trebuie sa se uite si in fata, nu sa stea cu ochii in oglinda non-stop ca sa se dea exact in cand vii tu. daca omul merge cu viteza maxim admisa pe sectorul de drum respectiv e problema ta, care mergi mai repede, pe unde depasesti.

  2. „omul mai trebuie sa se uite si in fata, nu sa stea cu ochii in oglinda non-stop ca sa se dea exact in cand vii tu.”
    Exact asta e problema.
    Merge cu gandul ca se da el cand vede ceva.
    Din asta apar situatiile neprevazute – vezi filmuletul separat sau cazurile 4:30 si 5:18 care exact cum zici tu se gandesc sa procedeze corect si pierd timp pretios in defavoarea lor si a celorlalti participanti la trafic.
    Ar putea f bine sa mearga pe prima banda si nu s-ar mai incurca singur si nici pe altii, are si loc si timp berechet…

  3. Bai nene dar tu n-ai inteles ca aia nu e banda de circulat pe ea?

  4. Pe drumul spre A2 pe langa Dambovita nu se poate circula pe banda 1, e plina de gropi adanci.

  5. chiar ieri am facut un drum spre Buzau dar am mers pana in Ramnicu Sarat…eu nu am incurcat pe nimeni am mers aproape numai pe banda 1 70-80

  6. thea cu th

    Eu una sincer n-as avea curajul niciodata sa depasesc TIR-ul pe partea dreapta asa cum ai facut tu…

  7. Tu observ că ai o problemă cu cei care nu încalcă regulile ca să treci tu de ei, asta pentru cazurile cu utilizarea acostamentului, pe care tu îl consideri „banda 1” într-un mod complet eronat. Revino-ţi. Nu am avut răbdare să urmăresc tot, dar am prins faza cu acel autocar. Sper că nu eşti serios dacă spui că te aşteptai la ditamai măgăoaia să circule pe acostament…

  8. @Claudiu
    „Bai nene dar tu n-ai inteles ca aia nu e banda de circulat pe ea?”

    Am inteles si stiam de acele semne vopsite chiar pe acostament cum ca e stationare de urgenta plus panourile de pe marginea drumului, inca de la darea in folosinta a marii sosele asa cum arata acum niste ani buni.
    Cu toate acestea din raspunsurile primite de la colegii de aici (nu de la cei ce se baga la cearta aiurea ci din comentariile constructive pe care ar trebui sa le gasim aici) si din practica nu se da amenda daca circuli pe acolo.
    Din anumite motive sunt unele portiuni pe care mi se pare mai sigur sa circul pe acolo, nu pe prima banda ca este numai una, cea de langa axul drumului, ci pe acea banda de acostament de numai 2,5 m latime; in afara motivului de siguranta mi se pare a fi si de bun simt sa-l las pe altul care vine cu viteza sa aiba pe unde trece – asta indirect duce iarasi la siguranta in trafic.
    Daca s-ar circula numai pe singura banda existenta sunt sigur ca ar fi nebunie. Nu s-ar mai putea depasi in niciun caz ca nu ai avea pe ce banda sa faci depasirea daca si pe contrasens ai avea mereu masini. Pe ambele sensuri s-ar forma cozi imense ca se gasesc intotdeauna unii care sa circule cu o viteza mai mica decat ceilalti.
    O sa ii propun lui razvanbb, poate deschide un sondaj cu voturi sa vedem cum prefera sa circule cei ce urmaresc site-ul, strict pentru acest drum ca macar de asta stim la ce mod a fost gandit in urma discutiilor de aici. Multe altele e posibil sa fie chiar cu 2 benzi.
    Cum preferati sa circulati pe E85 adica DN2?
    a) pe acostamentul de 2,5 m in limitele sigurantei, fie localitate sau in afara localitatii
    b) pe acostamentul de 2,5 m in limitele sigurantei, pe unele portiuni de drum cu denivelari sau in sate prefer sa trec pe banda de circulatie legala datorita masinilor parcate mai des, a biciclistilor sau pietonilor care e mai probabil sa apara in acele portiuni de drum
    c) pe singura banda de circulatie de 3 m de langa axul drumului si urmaresc cand vine cineva din spate si-i fac loc daca circula cu viteza mai mare decat mine circuland o bucata pe acostament
    d) pe singura banda de circulatie de 3 m de langa axul drumului si urmaresc cand vine cineva dar nu ma dau nicaieri ca doar pe asta se circula, sa depaseasca si el cand nu vine nimic de pe contrasens
    e) pe singura banda de circulatie de 3 m de langa axul drumului si il sicanez pe cel ce vine pe acostament ca nu are voie sa circule pe acolo
    f) pe singura banda de circulatie de 3 m de langa axul drumului si trec pe banda de acostament sa-i iau fata aluia de nu are voie sa circule pe acolo

    OK, bai nene… ? 🙂

    @Stefan
    9 August 2010 la 16:25
    „Pe drumul spre A2 pe langa Dambovita nu se poate circula pe banda 1, e plina de gropi adanci.”

    Sigur e drum de 2 benzi pe sens sau tot struto-camila ca acest DN2 – E85? Oricum, daca e nasol, si sunt gropi nu poti merge in siguranta, asa ca ramane varianta de mers pe banda a doua plus facut loc unde se poate daca vin vreunii din spate si daca e de respectat si pe ceilalti participanti la trafic.

    @thea cu th
    9 August 2010 la 21:29
    Eu una sincer n-as avea curajul niciodata sa depasesc TIR-ul pe partea dreapta asa cum ai facut tu…

    Nici nu incurajez asta, in nici un caz sa nu ajungi sa o faci vreodata. Nu vreau sa fiu moralist, cine ma crede bine, cine nu, asta e, insa nu fac asta de obicei, prefer sa depasesc pe partea stanga.
    La polul opus astuia care prefera sa circule pe singura banda existenta cu orice pret sunt si soferi profesionisti care prefera cu tot dinadinsul sa circule pe acostament si intra peste tine cu toata magaoaia.

    @Golby
    9 August 2010 la 22:38
    Tu observ că ai o problemă cu cei care nu încalcă regulile ca să treci tu de ei, asta pentru cazurile cu utilizarea acostamentului, pe care tu îl consideri “banda 1″ într-un mod complet eronat. Revino-ţi. Nu am avut răbdare să urmăresc tot, dar am prins faza cu acel autocar. Sper că nu eşti serios dacă spui că te aşteptai la ditamai măgăoaia să circule pe acostament…

    Mi-am revenit, nu exista banda 1 si banda 2, exista doar o banda pe sens plus acostamentul.
    Nu ma asteptam neaparat sa circule pe acostament, ci ma astept sa circule intr-un fel anume toti profesionistii macar, fie ca pe acea unica banda, fie ca pe acostament sa poata circula toata lumea, daca se misca incet.
    Am intalnit caz cu alta magaoaie care nu ca se misca pe acea banda inexistenta – aka acostament, ca din astia sunt destui, ci chiar care intra peste banda de acostament.
    Acel autocar de care zici e drept ca circula destul de bine fata de altii care se taraie. Ideal era ca acolo unde se putea sa se retraga sa poata fi depasit de altii care poate mergeau mai repede.

  9. a dreaq banda de urgenga, de ce unii merg pe ea si uni nu ? nu credeti ca pentru fluidizarea traficului poti merge pe ea ca omu linistit ? daca nu stii sa apreciezi dimensiunile masinii ca sa o incadrezi in acea banda stai dreaq acasa si incurca pe altii sau sa faci alte alea, pt ca esti tu „regulamentar” sau bizon sau…. (vb la general). Ii dau dreptate lui catalinux in totalitate.

  10. a dreaq banda de urgenta, de ce unii merg pe ea si uni nu ? nu credeti ca pentru fluidizarea traficului poti merge pe ea ca omu linistit ? daca nu stii sa apreciezi dimensiunile masinii ca sa o incadrezi pe acea banda stai dreaq acasa si incurca pe altii sau sa faci alte alea, pt ca esti tu „regulamentar” sau bizon sau…. (vb la general). Ii dau dreptate lui catalinux in totalitate.

  11. auzi, dar daca te tine, de ce nu te duci tu sa depasesti prin stanga, ca in afara localitatilor ai linie discontinua, cu exceptia curbelor. si nu e interzis deloc. asa o dam in diverse: e acostament, pe care nu se circula, dar moraliceste ar fi bine ca sa fluidizam si sa-i lasam pe sumahari. hai sa facem ca la carte. pe acostament NU se circula, iar sumaharii pot depasi acolo unde legea permite.

    personal, mi-s buzoian si folosesc des E85. de la bucuresti pana la urziceni calc rar acostamentul, mai degraba incalc linia de delimitare ca sa treaca grabitii, desi merg cu 100-120.

    NU intru pe acostament, ca nu-mi da nimeni bani pe amortizoarele care, din 10 in 10 metri fac ca toate cele, din cauza denivelarilor produse de tiruri supraincarcate. de la urziceni la buzau, situatia se schimba, calitatea acostamentului e alta (se pare ca si constructorul pe tronsonul asta a fost altul)…

Adaugă un comentariu

Pentru a posta un comentariu pe Trafictube.ro, trebuie să te autentifici. Nu ai cont? Înregistrează-te!