53 comentarii

  1. wtf? Primul este minus? In nici 30 de minute? Gelu, sigur ai un „prieten” care te urmareste. Chiar la clipul asta ce sa reprosezi? E bine editat, scurt si la obiect.

    • 30 de min.? Ha-ha, asta inca-i bine 😆 Unul dintre filmele precedente a fost „marcat” dupa mai putin timp decat ar fi durat vizionarea filmului 🙂
      In fine, se stiu ei care sunt (se mai schimba uneori intre ei), ii stim si noi, nicio problema.
      Multumesc pentru aprecieri 🙂

  2. Carti de vizita cu mesaj, i le dai cand opreste sa se realimenteze cu seminte si cu bere fara alcool.
    – Ti-am pregatit un ventilator la noi pe sectie. (ventilatie mecanica, intubat, pricepe el).
    – Ti-am pregatit un loc la noi in frigider. (la morga, evident)
    – Te cauta descarcerarea, montam gratis tracker .
    – Tu nu o sa mori acasa. Ia un body bag de aici.
    – Curand o sa-ti cante popa la cap. Ia un CD sa te obisnuiesti. / Da-i pe Trinitas sa prinzi melodia.

    🙂

  3. Păcat de maşină.

  4. Gelu`, cele 3 minusuri cred ca sunt de la: Coca` de la volanul 5-arului bmw, prietenasa din dreapta a carui bulan sigurat era ocupat de mana lui sub fustitza si de amanta de la destinatie…. cred :))
    +

    • Merci, se pare ca din nou s-au miscat repede cei din presa. Abia l-am postat si l-au si preluat 🙂

  5. si cu ce va incomodeaza pe voi ?

    tu pastrai distanta, iar cel din fata de la stejeris daca era incomodat dadea cu blit, oricum …se vede cat de mare e distanta, in plus, daca mai si stii drumul.

    de obicei unul care face asa ceva eu zic ca-s mari sanse sa fie mult mai aware decat unul care merge linistit si pastreaza banda, si semnalizeaza si tot tacamul, doar zic.

    • @darku:
      – aia cu incomodatu’ e cea mai des intalnita scuza/intrebare venita de la idiotii care taie curbele sau care sunt de acord cu taiatu’ curbelor; toti o aplica la situatiile in care nu se lasa cu accident, nimeni nu zice nimic de accidentele cauzate de cei care taie curbele.
      – „aware” se traduce prin „constient”, in cazul propozitiei tale se poate spune si „atent”, „cu gandul la ce se intampla in jurul lui”. Dar aia e cea mai putin deranjanta chestie din fraza aia. Te intreb, tu chiar crezi ce ai scris acolo sau esti un troll ordinar? Cand ai auzit la stiri „un accident provocat de un sofer care si-a pastrat banda”?

      Ia zi: soferul acestui (1:06-1:25) A-klasse vechi, mic, care nu incomodeaza pe nimeni, a fost sau nu mai atent ca mine care imi tin banda si semnalizez orice schimbare de directie sau obstacol de pe drum?

    • @RebounD11 nu, no troll.
      putem sa filozofam cat vrei, la fel ca si cei care taie curbele is cei care adorm la volan etc. ii o tipologie din care rezulta accidente.

      Luand exemplul concret, atat doar spun ca mi se pare haterism prin unele comentarii.

      Da, in videoul tau e total diferit, am patit recent la fel undeva la intrarea din Huedin de catre Cluj , incepere de depasire, eu fiind flancat de cel din fata, am trecut peste si gata.

      Poate cel din bmw chiar e un idiot si nu are talent ca si sofer, dar la fel se poate intampla oricui sa mai forteze o depasire iar cel ce vine din fata e cel din categoria ta-> care-si pastreaza banda, si se baga in tine, in loc sa te lase sa faci triplarea, pentru ca reflexele P-word, el e ok daca semnalizeaza si sta pe banda lui, etc….drumul e lat.

    • @darku:
      „atat doar spun ca mi se pare haterism prin unele comentarii.”
      Eu ii urasc sincer pe aia care taie curbele. Azi taie curba, maine taie curba, poimaine ii reflex si nu o mai gandeste si iese pocul. In afara de circumstantele atenuante (TIR+drum ingust de exemplu) nu exista nici o scuza pentru taiatul curbei. Vrei confort la pasageri? Vrei sa economisesti cauciucuri si placute de frana? MERGI MAI INCET IN CURBE!!!

      „la fel se poate intampla oricui sa mai forteze o depasire”
      Fortatul unei depasiri nu „se intampla” oricui. Doar smecherilor sau idiotiilor care circula pe principiul „lasa ca franeaza/ma fereste ala” sau din cauza incapacitatii de apreciere a distantelor corect… ambele tipuri de oameni neavand ce cauta la volan, iar daca sunt la volan si fac asa ceva e integral vina lor si merita porcaiti in toate felurile.

      „iar cel ce vine din fata e cel din categoria ta-> care-si pastreaza banda, si se baga in tine, in loc sa te lase sa faci triplarea, pentru ca reflexele P-word”
      Deci tu din clipul meu ai dedus ca sunt din categoria care prefera sa se bage idiotu’ in mine decat sa il las sa taie curba? Ai dedus ca nu am reflexe? La tine daca cineva nu taie curbele inseamna ca acel cineva automat ii un crispat la volan sau un justitiar imbecil care prefera sa isi riste viata sa demonstreze ca are dreptate?

      De dragul discutiei, majoritatea celor care taie curbele o fac de lene sau prostie – ca nu isi stiu si nici nu is in stare sa aproximeze dimensiunile propriei masini – si sunt exact aceeasi oameni care cand vad ca cineva forteaza o depasire in fata sau cand vad ca cineva taie o curba nu incearca sa evite, pentru ca nu stiu cum sau pentru ca in continuare conduc pe principiul „se fereste el”/”doar nu s-o baga in mine”, ci tin banda dar mai pe stanga ei, de frica sa nu iasa de pe drum. Am pe cineva in familie care obisnuia sa taie curbele, aducand aceleasi argumente inepte ca toti care sunt de acord cu manevra. Pana o dar de altu’ care taie curbele si nu a fost in stare sa il evite, nefiind obisnuit sa mearga/traga atat de pe dreapta cat era nevoie ca sa evite accidentul. Rezultatul: 4 morti si 4 raniti (1 grav care va simti toata viata urmarile) din accident… din fericire el si familia lui au scapat cu viata, fiind cei raniti.

    • @darku: normal ca e haterism, eu de exemplu hateresc comportamente care pun in pericol siguranta participantilor la trafic. Taiatul curbelor se transforma in obisnuinta si rezulta situatia din clipul cu A-klasse postat de RebounD11. Sau ce crezi, ca sunt nascuti cu acest reflex? Asta se invata si se exerseaza la inceput cu drum liber, iar cand capeti „experienta” (a se citi obicei prost), se practica indiferent daca ai sau nu masini pe contrasens. Iti mai dau exemple de replici de la astfel de specimene, unele auzite pe viu: „cunosc drumul”, „stiu ce poate masina” sau „da-i dreq, ca imi fac ei loc”.

      Hai sa fim seriosi. Condusul asta care „nu incomodeaza” e doar incalzirea pentru bizoniadele de prin alte clipuri.

    • Mergi si preda permisul la politie…daca il ai si gandesti asa!

    • @darku – refuz sa cred ca ai permis. Daca totusi, prin absurd, ai, zic sa te duci singur si sa-l predai la Politie. De tot.

      Daca si tu mergi asa de obicei, nu-ti dau prea mult timp pana la intalnirea finala cu un TIR pe contrasens.

      Mor cand va aud cu „dar nu incomodeaza pe nimeni”. Argument nesimtit si pueril.

    • @RebounD11 Mi-aduc aminte de acel film, mai ales ca avea un titlu foarte apropiat de unul cu acelasi subiect 🙂
      Sincer imi pare rau pentru acel exemplu atat de dur, pe care ar fi bine sa-l citeasca cat mai multi dintre taietorii astia de viraje, insa asta e pana la urma realitatea 🙁
      Sunt unii care pana nu o patesc sau mai rau, nu-i „patesc” pe altii, nu se vor invata minte 🙁

    • @Kor Mai avem destul de lucru pe problema asta cu „nu incurc pe nimeni”, „nu deranjez pe nimeni” s.a. asemanatoare 🙂

    • @Golby Foarte adevarat. In timp tinde sa devina o obisnuinta foarte pacatoasa de a merge asa. Poate tine o vreme … pana cand nu mai ai ocazia s-o faci din nou 🙁

  6. Gelule, poate masina avea un sistem inteligent care ii proiecta traseul optim pe parbriz, exact ca in Need for Speed, cu liniute de alea pe sosea. +, :))

    • @RebounD11 – nu ma refeream la tine ca daca conduci regulamentar nu le ai cu reflexele, dadeam un exemplu, nu era nicio concluzie la clipul tau, care da, a fost close call.

      si da, crede-ma ca-s mult mai mari sansele ca o femeie ce respecta orice regula de circulatie si care sta cu sanii pe volan sa nu-si poata controla masina daca ii pusa sa franeze brusc…pentru ca e crispata. (is mai multi crispati decat din astia care taie curbele)

      care-i diferanta dintre aia si unu ca asta cu bmw-u ? ca era o persoana buna si ala ii cocalar ? niciuna !
      same outcome -> accident

      nu traim intr-o lume ideala in care daca respecti anumite reguli it’s god like (gen eu nu fac fac triplari, nu tai curbe, in concluzie eu is safe, exista mult mai mari sanse sa fii safe, aia corect ! )

      si da iti zic sincer ca si eu am prostul obicei sa mai tai curbe unde cunosc si noaptea (ca sa nu te trezesti cu o caruta in tine) dar in acelasi timp daca is pe drumul cu prioritate prefer sa franez decat sa trec ca idiotul ca are celalalt cedeaza.

    • @Praetorian Prea multa joaca pe calculator dauneaza mersului pe drumul real 🙂

  7. @darku: A nu taia curbele (chiar si cand esti singur sau asa crezi tu) , a semnaliza cand schimbi rirecita de mers ( chiar atunci cand exista un semn de obligatoriu dreapta/stanga), a pune piciorul pe franta cand in fata e o situatie posibil periculoasa), inseamna a-ti dezvolta reflexe sanatoase.
    E doar parerea ta ca un sofer din asta mai „sportiv” e mai „aware”. Orice sofer are o moment in care iese din zona lui de confort in diverse situatii din trafic. Aia mai „prosti” mai des aia „ca tine”, cateodata… Si atunci actioneaza pus si simplu reflex: trag de volan in loc sa franeze, continua depasirea in loc sa se replieze.
    Un sofer din asta care taie curble o sa muste o data un copac de pe marginea soselei: atunci cand, pe contasens fiind, o sa-i sara in fata o caprioara, iar el va fi nevoit sa vireze ca sa ocoleasca caprioara ( ca de franat nu are timp … si nici reflex), sa vireze din nou sa ca intre la timp pe banda lui unde da peste o pata de ulei, sa vireze iarasi a treia si a patra oara ca ca sa-ti mentina banda… Degeaba crede el ca stie sa controleze masina mai bine ca un „sofer de duminica” ca mine daca se pune singur in sitatii in care nu mai are controlul.

    • apoi guys hai sa ateptam atunci dupa google cars, unde timingul e controlat si evenimente stocastice nu se pot intampla, rezultat -> „unde mai e placerea de a conduce ?”

    • @darku:
      Faci niste afirmatii fara acoperire. Uite un exeemplu:
      „ca-s mult mai mari sansele ca o femeie ce respecta orice regula de circulatie si care sta cu sanii pe volan sa nu-si poata controla masina daca ii pusa sa franeze brusc…pentru ca e crispata. (is mai multi crispati decat din astia care taie curbele)”
      1. De ce ar conduce o femeie cu sanii pe volan? Mai exact cum? Ca daca incearca intra la categoria ca nu au ce cauta pe strada… si daca exista, sigur nu sunt reprezentative nici macar pentru femeile de la volan, daramite pentru toti care nu taie curbele.
      2. Aia crispati si aia care taie curbele nu sunt categorii mutual exclusive. In acelasi timp nu sunt nici singurele categorii de soferi sau categoriile reprezentative de soferi. Sa aduci in discutie soferii crispati cand vorbim de actiune de a taia curba si de cei care o practica e off-topic.

      „nu ma refeream la tine ca daca conduci regulamentar nu le ai cu reflexele”
      pai ba da… uite citattu’: „categoria ta-> care-si pastreaza banda, si se baga in tine, in loc sa te lase sa faci triplarea, pentru ca reflexele P-word, el e ok daca semnalizeaza si sta pe banda lui, etc….drumul e lat.”

      care-i diferanta dintre aia si unu ca asta cu bmw-u ?
      Din nou, nu sunt mutual exclusive… de unde stii ca ala cu BMW nu e o femeie cu tatele pe volan sau un crispat sau unu’ care nu se da din fata pericolului iminent? Nu stii, tot ce stii ii ca taie curbele, si intre el care taie curbele si el care nu taie curbele intotdeauna o sa prefer varianta care nu taie curbele. Macar stiu sigur ca nu are un defect nu presupun ca daca il are pe asta nu le are pe altele.

      „apoi guys hai sa ateptam atunci dupa google cars, unde timingul e controlat si evenimente stocastice nu se pot intampla, rezultat -> „unde mai e placerea de a conduce ?”
      Ce are placerea de a conduce cu taiatu’ curbelor? Sau daca unu’ gaseste placere in a taia curbele sa se duca pe circuit sa ‘orgasmeze’ pe acolo, nu sa imi taie mie placerea de a conduce regulamentar. Cat despre masinile autonome, abia astept sa fie toate asa, sa nu ai voie sa conduci manual decat la tine pe tarla/pe circuit. Eu vreau siguranta inainte de placere. Placerea pentru cine isi permite pe banii lui.

      P.S.: Rugaminte personala: alege o limba si vorbeste-o pe aia. Poate ca esti si tu din „generatia Cartoon Network” dinainte de a traduce desenele, dar mai creste omu’, mai trece prin scoala etc. Ii derutant si deranjant pt mine cel putin „rongleza” asta.

    • @RebounD11
      bine si daca am zis „categoria ta”, adica referitor la oameni care respecta in preponderenta reguli de circulatie, nu crispati.

      „De ce ar conduce o femeie cu sanii pe volan? Mai exact cum? ” – adica cu scaunul tras maxim in fata, cu ambele maini pe volan pardon, „coatele” [satira din nout aici, atentie!]. Normal era o exagerare ieftina si misogina cu sanii pe volan -> in concluzie care stau intr-o pozitie incomoda crezand probabil ca daca stau cu capul mai aproape de parbriz si de volan observa mai mult trafic.

      din nou is pareri personale a mea, a ta, a celorlalti …daca stam sa generalizam si sa venim cu tot felul de scenarii, de fictiuni, de puii mei, ai vazut unde ajungem.

      ce sa zic, drumuri bune si fara nervi !

    • @darku Din pacate pentru cei care mai cred/aplica asta, nu se circula dupa regula: „Daca nu incurc pe nimeni, atunci drumul este al meu”. Nici cu depasirea pe linia continua, nici cu trecerea pe rosu la semafor, nici cu circulatia pe sens opus s.a.
      In cazul in care nu stii sau nu poti sa tii masina pe banda sau pe sensul de mers, nicio problema, mergi mai incet si se rezolva.
      Daca nici macar regulile care tin de siguranta nu se respecta, consecintele pot fi tragice. „Nu incurc pe nimeni”, o data, de doua ori etc. poate tine, pana il bagi in palton de scanduri pe altul … sau pe tine 🙁
      Uite un alt exemplu la ce poate duce in timp acest prost obicei:
      http://www.trafictube.ro/mirajul-sensului-opus/ (1:56-2:07)

    • @darku: poate intelegi mai bine ca taiatul curbelor poate fi periculos si daca nu ai pe nimeni in fata doar in spate si ca e o practica pe care nu o fac decat idiotii din exemplul urmator: http://www.trafictube.ro/idiotul-recursiv/

  8. La 1:40 sa fi accelerat si sa fi ajuns paralel cu el…

    • Era destul de riscanta manevra. La revenirea din „betia sensului opus” n-ai nicio siguranta ca tipul te observa daca esti in preajma lui si/sau nu-ti ia brusc fata, ori mai rau, te arunca in decor. In plus, acolo drumul trece de la doua benzi pentru urcare la una singura pentru coborare, urmeaza si-o curba la dreapta cu separatoare de beton pentru sensuri.
      Mai bine sa ramana in fata, sa vezi ce face.

  9. e mare masina si grea.

    Avea numere de GJ?

  10. Astia care conduc in asa fel sa se duca pe un circuit, acolo se taie curbele, sau, sa taie curba de tot sa ajunga in sant sau intr-un plop…ii doresc idiotului cu pircina multa…sansa :-))

  11. Idiotii supremi, cei care nu stiu, nu vor sau nu pot sa isi pastreze banda. Au impresia ca sunt in WTCC sau in jocuri de calculator. Ce nu stiu ei este ca e mult mai fain sa alergi masina SI SA O TII intre dungile alea albe decat sa te desfasori pe tot carosabilul.

  12. Instabil rau de tot bmw-ul asta pe viraje 😀 . Probabil ca se rasturna daca mergea corect si apoi se mira lumea de ce ii catalogam?

    • Cum spunea un coleg mai sus, e pacat de masina aia faina sa fie condusa atat de prost. Insa pana la urma asta-i viata, nici masinile nu le pot avea pe toate 😆

  13. 13 oameni de pe aici merg la fel ca individul cu bmw ALB

  14. unde se construieste bucata aia de autostrada?

  15. Sunt soferi care ar fi in stare sa taie curba si pe autostrada. Noroc cu separatoarele de sens.

  16. Va rog nu va mai luati de cei care iau apararea celui cu BMW (sau ce draq e)
    Se vor intampla urmatoarele:
    1. le vine mintea la cap
    2. li se sterge contul de TT
    3. nu mai posteaza ineptiile lor
    Toate astea duc la lipsa materialului de „ma tin de burta, nu mai pot!”

    • „2. li se sterge contul de TT
      Doar pentru ca vorbesc prostii, in mod normal nu.

    • @b19rrx 2. E o solutie extrema, preferabil de evitat. Mai bine sa discutam situatiile din filme, sunt mai castigati toti asa 🙂

  17. +
    Eu zic ca e un caz de lene cronica. Ii e lene sa traga de volan sa ia curba corect.
    Mai sunt aia care habar n-au ce stabilitate are masina ce-o conduc. Daca simt putina acceleratie laterala le este frica ca „s-or rastunrna” .

    PS: Deja s-a ajuns sa nu iti mai poti lua BMW in romania pt ca esti imediat categorisit cocalar. 🙁

    • Motivele pot fi diverse, de la cele mai simple si banale, pana la unele chiar … exagerate. Evident pot fi si combinatii :))

  18. Andrei Ivascu

    dumnezeule, de ce sa conduci asa prost?

Adaugă un comentariu

Politica de confidențialitate. În cazul în care vei bifa opțiunea de mai jos poți oricând să te dezabonezi prin butonul "dezabonare" din fiecare mesaj sau scriindu-ne la contact@trafictube.ro.