It seems javascript is either disabled or not supported by your browser.

Urmarea unei explozii de cauciuc (resapat)

Adăugat de Traffic Madrid
Raportează ca șters! 86

Folosirea cauciucurilor resapate sau de proasta calitate in conditii neadecvate de drum… mai ales in partea din fata, poate duce la lezarea grava a persoanelor din autovehicul si a celor din jur!
Aceasta intamplare s-a produs in zona urbana aglomerata cu temperatura de 43º in aer.
Drive safe!

Ce mai caută lumea:
  • cauciucuri resapate pareri
  • anvelope resapate forum
  • anvelope resapate pareri

31 comentarii

  1. Lupu Radu

    resapat e corect!

  2. Si eu care credeam ca numai romanii mai folosesc resapate. Eu unul nu am luat si nici nu voi lua vreodata bombe destea de anvelope.

  3. eu nu mi-as lua cauciucuri nici second-hand sincer… nu te joci. Oricum ma gandesc ca ori a venit omu’ dintr-o zona mai racoroasa ori caldura e asa de mare in ultimele zile doar… eu imi verific presiunea in cauciuri saptamanal + cand is fluctuatii mari de temperatura. Sigur le-o umflat la 2.3 cand erau 25 de grade afara noaptea si aveau 3.5 la 43 de grade in aer ziua… sa nu vorbim de cat ii de fapt la nivelul asfaltului.

  4. Cum ai reusit sa-ti dai seama ca este cauciuc RESAPAT???

  5. http://dexonline.ro/definitie/resapat
    😉
    La ce viteza a puscat?

  6. TraficMadrid

    @Lupu Radu, sincer nu stiam. Merci pt atentionare!

    @Dino + RebounD11, in Vest (Danemarca, Germania, Spania…cel putin) sunt legale si recomandate pentru vehicule de mare tonaj, DOAR pentru partea posterioara a vehiculului sau orice alta roata care nu e pe axul de tractiune sau directie 😐
    O tampenie, dar „daca e legale…. e legale!”

    @zuker, sincer… se vede de la o posta! Marca acestuia, profilul, aspectul ochiometric. Stii cum e?? Cand te uiti la o bancnota de 200ron reala si una jmenuita… iti dai seama imediat 😀

  7. ce face criza asta 🙂 cumparam ce e mai ieftin 🙂

  8. TraficMadrid

    @ghitaCJ, merci si tie, voi tine minte ca se numesc RESAPATE! 😀
    Viteza… aprox. 70 km/h

  9. Ursul Grizonat

    Ai 12 clipuri pe site. 9 sunt indisponibile pentr4u ca ai sters contul YT asociat. Stiai ca nu se mai vad ?

    43 in aer lejer 65-70 la asfaltul negru, dupa pranz.

  10. Nu prea inteleg, dar au explodat toate 4 ?
    Probabil presiune prea mare in ele si in combinatie cu caldura…

    Eu nu mai am incredere in cei de la vulcanizare cu presiunea in roti, de cand m-am trezit ca mi-au bagat 1.9 pe o parte si 3 pe cealalta si nu stiam de ce trage masina intr-o parte.

  11. TraficMadrid

    @Usrul Grizonat, pana la sfarsitul saptamanii revin cu clipurile. Stiu ca nu mai sunt disponibile 🙁 . Am sters un cont de Google si s-a sters automat si cel de YT. Am clipurile in PC, deci le urc iar curand!

    @Ameriknu, doar 1 a explodat in cazul de fata, dar soferul a accidentat masina in 3 puncte, datorita pierderii controlului.
    Eu fac singurel presiunea in roti atunci cand simt ca trebuie facuta :). Niciodata la service (sunt patit si eu din 2005)

    @Orlando Catalin (FB), Problema este ca aceste cauciucuri resapate sunt de 10 ori mai periculoase decat cele SH, pentru ca:
    – desi cele SH evident sunt uzate, au aceeasi compozitie, nu li s-a schimbat structura
    – cele resapate au structura schimbata, iar ultimul strat de cauciuc este aplicat pur si simplu, nu va avea niciodata aceeasi rezistenta ca a unui cauciuc turnat dintr-o bucata!

    PS: Fratele meu cel mic conducea spre Spania, iar in Austria pe autostrada la 130 km/h a avut parte de explozie la una din rotile de pe spate! Evident avea cauciucuri resapate! Nu s-a intamplat nimic, a avut drumul liber pentru manevra de control a masinii, desi s-a speriat teribil…era incepator 🙂

  12. Ursul Grizonat

    Puen un carton cu sters din greseala la toate. Clip de 5 secunde. AM gresit si nu mai fac….

    Nu e cazul de data asta, ma pun chiar acum pe urcat pe YT. Las laptopul sa lucreze 1 zi pe UPload si gata

  13. da’ chiar a făcut ceva damage…păcat de maşină şi bine că nu ai păţit nimic

  14. Nu va suparati, dar oricine isi pune cauciuc resapat(mai ales pe fata) pe o masina de altfel destul de moderna si scumpa(totusi vorbim de masini moderne relativ puternice, nu de Dacii 1310 ) isi merita soarta din plin!!! Sunt mai mult ca sigur ca multi care isi pun porcariile acestea, cheltuiesc mai mult pe tigari intr-o luna, decat ar cheltui pe un cauciuc normal.
    Dupa mine orice marca de cauciuc si mai slabuta dar cumparata de nou este de 10 ori mai buna decat ceva de renume dar resapat. Iar treaba cu „n-avem bani domle pentru ceva nou” nu tine cand vine vorba de siguranta ta si poate si a mea!!!! Stiu personal pe cineva care avea si el resapate, dar el era reisar mare pana ce a patit exact asa si de atunci s-a lecuit…si bineinteles spunea ca nu avea bani, dar pe tigari, chefuri si alte chesti care nu tin de siguranta rutiera avea bani lejer…

  15. @TraficMadrid, cauciucurile reșapate se vând ca noi, cu garanție. Mai nasol e sa pui SH, cu dot din 1907, toamna. Degeaba nu i s-a modificat manual structura unui cauciuc SH daca el e „copt” (iar SH-uri cu vechime 1-2 ani, mai greu, sunt aproape la fel de scumpe ca alea noi).

    Daca era de la reșapare, s-ar fi făcut zob/desprins doar banda de rulare (pana la urma asta inseamna resapare, se „slefuiesc” pana la piele si se aplica alta banda de rulare), in film vad tot cauciucul terci, nu cred că-i doar de la reșapare, cine știe câți 10 ani, prin cine știe ce curți (în soare) or fi stat.

  16. Resapare pe saracia. Alea is gume din 90′ si vai de ele. Acum da-o naibii de saracie; daca nici strainii nu isi permit sa dea 200 de euro pe 4 gume noi noute atunci isi merita soarta.

  17. TraficMadrid

    @Looky, nici nu stii cata dreptate ai! „Nu avem, dar avem si de fapt…nu vrem!” :))
    @Carco, ai si tu dreptatea ta, dar daca ar fi calitativ mai bune, de ce se vand la preturi de nimic? Stiu procedeul de resapare, dar din punctul meu de vedere…NEVER! Ce garantie iti dau la ele? Ca nu se strica in primele 24 de ore?
    @Anubaral aka Verdenpom(daca nu ma insel) :D, problema e ca strainii chiar isi permit, doar ca nu vor! E naspa sa te calicesti la cativa zeci de € cand iti pui siguranta in pericol.
    In 8 ani de soferie am cumparat o singura data un set de roti SH , in rest…doar noi direct de la sursa.

  18. @TraficMadrid, cat timp se vand legal intr-un magazin, trebuie sa indeplineasca niste „chestii”, sa se conformeze unor cerinte (acum ca le indeplinesc doar pe hartie… aia nu mai stiu).

  19. TraficMadrid

    @Carco, ai vazut ca ti-ai dat seama!? Pe hartie da.
    Uita-te la toate chinezariile de pe piata (la modul general), chiar si piese auto contrafacute care vin cu omologare TUV pe hartie, iar pe asfalt… nici nu stii cand pica.
    De cele mai multe ori sau tot timpul… cei care iti vand niste porcarii, in momentul in care te duci la ei sa iti dea banii inapoi sau sa reclami un anumit produs, ei se spala pe maini si zic ca nu e vine lor, ca poate ai facut tu ceva gresit, etc :))
    GEN: Schimb modulul ABS (luat cu garantie) si il programez, apoi il testez cu multimetrul. Rezultatele fiind negative, m-am dus sa il inapoiez pe baza masuratorii mele cu aparat digital.
    Replica vanzatorului nu a intarziat sa apara: „Sigur ai facut tu ceva gresit acolo si de aia!”
    Nu sa ii bati sa le sune apa in cap? :))

  20. @TraficMadrid Sunt de acord. Mai bine faci un mic efort financiar si-ti pui niste pneuri ca lumea. Poate nu neaparat ultimul racnet, dar noi, sau in cel mai rau caz SH, insa putin rulate si fara urme de deteriorari. Sa nu uitam ca pneurile sunt ultima legatura a masinii cu asfaltul si daca aceasta este veriga slaba, atunci risti foarte mult. BTW, de ce masina a fost lovita in trei locuri?
    +

  21. Cu franele si cauciucurile la masina nu te joci. Tot ce am de spus.

  22. TraficMadrid

    @GeluCJ, soferul nu a avut de unde sa stie ca i se va sparge o roata. A incercat sa sune pe mobil la Mama Omida dar era ocupat :)) (joke)
    Fiecare sofer reactioneaza intr-un anumit fel, cel din cazul de fata a pierdut conTROLUL, moment in care masina s-a dus spre stanga si a atins fata si spate aproape simultan, iar din reflexul de a trage volanul in sensul invers… a busit si dreapta.
    Legat de pneuri… zicea @carco ca cele SH sunt mai riscante decat cele resapate pentru ca „daca sunt coapte…” . Pai nu cumperi coapte, nu? Le cumperi bune, zic eu. Oricum mi-e frica si de SH, deoarece nu poti masura uzura lor, suprafata pe care calca, etc. Apoi daca le iei „decalibrate”, mai scoti niste bani pentru a face directia, care nu va da rezultate si apoi mai dai alti bani sa iei alte pneuri. Cu banii astia nu cumva iti luai un set nou complet ? 😀

  23. Adevarat verdenpom. Pe fosta masina doar cu gume respate mergeam, dar aveau dot-ul cu 2 ani in urma, ceea ce nu e rau. Oricum e mare diferenta intre gume normale si resapate.

  24. PS: pentru gume sh exista metoda monedei. Bagi moneda de 10 bani parca pe canal si inaltimea canalului trebuie sa fie la nu stiu ce inaltime.

  25. TraficMadrid

    Bine bine, inaltimea ca inaltimea, dar cel mai important e sa fie uzura uniforma, ceea ce la gume SH nu prea gasesti 😀 pentru ca nicio masina nu are directia perfecta, cu atat mai putin cu cat majoritatea „gumelor” SH sunt scoase de pe masini avariate (cred eu). Am un prieten lituanian care strangea din dezmembrari sute de pneuri si le trimitea regulat cu TIR-ul din Danemarca in Lituania 😀

  26. Nu neaparat din dezmembrari. Unii isi dau gumele dupa ce se rod 2-3 mm. Bine astia sunt cei straini care nu se uita la cativa euro pentru niste gume. Oricum tu cand iti cumperi gume/sh nu te uiti de galme si una alta?

  27. TraficMadrid

    Ba da, dar eu ma refer la uzura de rulare! 😛

  28. mda….da’ cine de ok la anvelope resapate? au si ele un TUV? ceva?

    @Trafic Madrid
    gume sh cu uzura uniforma dau eu, daca vrea cineva, 5 bucati!

  29. TraficMadrid

    @bogdanb, am si eu 5 in plus…de iarna :)) 215/55 R16, Continental pe jante de tabla in spite pt Vectra C si Zafira !!!
    Gumele resapate ar trebui sa fie verificate la sange dupa operatie precum prototipurile de masini.
    Si nu zic ca nu sunt gume SH cu uzura uniforma, dar e greu sa le gasesti si tot atat de greu sa verifici aceasta uzura. Eu ma gandesc prima data la siguranta mea, apoi la siguranta masinii 😀 deci NOI

  30. AragazCuBuleDeAer

    Nu am pus si nu voi pune vreodata un cauciuc resapat din simplul motiv ca nimeni nu stie la ce tensiuni a fost supusa carcasa si nici cati km.are inainte de a fi repusa in circulatie. 🙂
    Bravo!

  31. TraficMadrid

    @Cătălin Marian (FB): nu, dar un parapet pe stânga și o mașină pe dreapta au fost de ajuns 😀

Adaugă un comentariu

Pentru a posta un comentariu pe Trafictube.ro, trebuie să te autentifici. Nu ai cont? Înregistrează-te!