Vasluian pe E85

Adăugat de BTLife
Raportează ca șters! 37

Cum se iese din parcare pe E85? fara sa te asiguri si cu portiera deschisa.

24 comentarii

  1. Iar discutia cu acea „banda” (acostament). Pe acolo nu trebuie mers, vezi si tu motivul…

  2. Nici eu nu prea inteleg drumul asta cu marcajele lui. Mai era pe aici un filmulet cu un drum asemanator unde toti, dar absolut toti mergeau cu trei sferturi de masina pe acostament…

    Oricum, e kamikaze rau ala cu Dacia.

  3. Pai, tu nu prea aveai ce sa cauti sa mergi pe acostament. Saracul om, l-ai injurat si claxonat degeaba.Daca ai fi mers pe banda I, asa cum trebuia, si el iti sarea in fata in felul asta, intelegeam atitudinea ta.

  4. PS. Nu te lasa inselat de marcajul intrerupt care este altfel decat cel de separare a benzilor destinate traficului.

  5. m-as fi dat jos la el …

  6. Sincer sa fiu, si eu sunt de parere ca acea banda e un soi de banda de urgenta, dar nu scrie nicaieri asta! Ba mai mult… cand iti vine smecherul care merge cu 140 si incepe sa te bliteze, unde te duci? Sa nu-mi ziceti ca voi pe E85 sau altele de genul asta nu ii dati mai mult de 100 si blitati pe aia care merg mai incet. In orice caz, zaqk de oriunde ai iesi… si in orice drum, tu ai face cum a facut domnul din imagine?

    BTW cat marcajul este intrerupt, inseamna ca ai voie sa il calci. Daca ai voie sa il calci si nu e limita de viteza, inseamna ca poti merge pe el cu 100!

    Asa ca ne mai trebuie niste reglementari in zona 🙂

    Parerea mea! 😀

  7. @BTLife: eu merg pe banda normala, dar ca sa nu imi dea flash-uri cei care vin tare din spate ma trag pe acostament pana trec ei, apoi revin pe banda normala de mers. Asa nici nu ma inghesui eu pe acostament si nici nu ii incurc pe cei care vin cu viteza. Am primit destule multumiri cand fac asa.

    Oricum in mod normal nu trebuie sa primesti flash-uri (si nici sa dai!) unde e doar o banda si acostament, in plus poti depasi lejer prin stanga (nu e linie continua).

  8. @BTLife: Scrie daca stii pe cine sa intrebi. Eu am facut-o. http://zaqk.wordpress.com/2010/08/10/a-conduce-sau-a-nu-conduce/

    Cand vine smecherul cu 140 si ma blizeaza il bag in aia ma-sii. Nu suport aceasta manifestare. Mai degraba m-as da la o parte daca l-as vedea ca vine in spatele meu si pune semnalizarea pe stanga.

    Cea mai mare concesie pe care le-o fac astora este sa ma dau cat mai in dreapta, pe BANDA, nu pe acostament si de acolo se descurca ei. Pentru ca nu imi risc eu aiurea viata pentru un nesimtit care nu stie sa respecte pe cei din jur. Pe acostament mai gasesti diverse: pietre, nisip si daca merg cu 100 kmh (sau, ma rog, 109 ca nu am amenda pentru aia 9) ma risc aiurea facand manevre din astea. Nu e sanatos pentru mine in primul rand.
    De acord, nu asa se iese din parcare. Omul mai are de studiat niste chestii. Dar, la fel cum tu mergi pe acostament sa ii lasi pe blitzari sa treaca, s-o fi gandit si el ca tu o sa treci pe banda I si el merge pe acostament mai departe. Zic si eu, nu bag mana in foc.

    Marcajul respectiv este pentru separarea benzii normale de acostament. Regulamentul spune ca mergi pe prima banda, nu pe acostament.

    In incheiere, nu reglementari in zona ne trebuie. Avem nevoie de o mai buna cunoastere a codului rutier (unde gasesti informatii si despre tipurile de marcaje pe sosele) si sa nu mai interpretam dupa ureche. Iar cand ajungem in impas, sau avem nedumeriri, exista organele abilitate sa raspunda la asa ceva. Ulterior, o asemenea informatie este utila pentru ca este oficiala.

  9. Pai cam asa gandesc si eu… Cu vreo 100-200m inainte am tras pe acostament (cum ii ziceti voi) pentru a-i face loc celui de IF care il vedeam ca se apropie rapid. Ca de mers numai pe acolo oricum nu se pune problema.

  10. @BTLife: tu ai facut un gest de bunavointa fata de cel din IF. Cel din VS probabil ca nici nu a vazut motivul pentru care tu mergeai pe acostament, o fi crezut ca ai putea sa te muti mai la stanga, ca doar si el se da la dreapta cand vin unii din spate, tare. De aici, uite aproape buba!

  11. @zaqk Pai daca nu arati bunavointa pe sosea, tot tu ajungi sa suferi. Sunt prea multe specimene pe sosea. De exemplu, in aceeasi zi am mai patit una, pe drumul care leaga Brasovul de Buzau: Am intrat in depasirea unui camion si in spatele meu a mai intrat cineva care a inceput sa ma bliteze in timp ce eu depaseam, de parca as fi avut unde sa ii fac loc. Era un drum cu cate o banda pe sens, fara acostament. Dupa ce am trecut de camion am trecut in fata acestuia iar cel din spate nervos a trecut in fata mea de era sa imi agate aripa si gesturi obscene si frane bruste. Asta in conditiile in care el avea un Sharan nu vreun avion ca sa zici ca cine stie ce i s-a parut, si in conditiile in care din fata nu venea nimic, deci ar fi avut tot timpul sa depaseasca in siguranta si camionul si pe mine.

  12. Ala de pe E85 e clar acostament, nu banda destinata rularii. Daca va uitati pe semnele de pe marginea drumului si pe marcaje va dati seama relativ usor de asta.

  13. @BTLife: Intamplare reala: stapamana trecuta m-am dat in dreapta din fata unuia care venea furios din spate. Nu a dat blitz, dar l-am vazut ca gonea. I-am facut loc. Rezultatul: a intrat in depasire fortandu-l pe ala care venea pe contrasens sa franeze si sa traga si el dreapta mult. Deci, ce am obtinut?

    Indiferent de masina, toti avem aceleasi drepturi. Pe mine nu ma deranjeaza cand unii stau in fata mea cu masini mai vechi sau cu soferi mai speriosi. Aia care nu au loc de alti soferi pe sosele, in conditiile in care ceilalti sunt in legalitate, au ceva probleme la mansarda.

    Eu nu ma dau la o parte din fata nesimtitilor. De obicei au masini foarte scumpe si nu le-ar placea sa stea cu ele in service.

  14. banda aia numai de acostament nu e..
    eu merg destul de des pe e85 si sunt km buni in care cei care se grabesc is pe banda 2, iau eu ca merg mai incet is pe acostament(care de fapt e banda 1, olecuta mai ingusta)

  15. @cipoc: eu as zice ca e chiar autostrada si ar trebui sa mearga toata lumea cu 130!

  16. Ce gest de marlan, ti-ai proptit mana in claxon. Tare. Repet dupa cei de sus: acostament. In multe localitati si intre localitati este acel tip de acostament si nu e greu sa iti dai seama dupa latime si marcaj cand e acostament si cand e banda. Eu nu merg niciodata pe acolo, poate desteptu vitezoman din spate sa imi dea cate blitzuri vrea, ma duc cel mult pana la marcaj, niciodata nu trec de el. Motivul: am vazut destui luand amenda pentru ca au mers pe acolo si sincer m-am bucurat (+ ca imi place sa ii fut pe astia stresati cu blitzuri)

  17. pinguinu nuclear

    OK, e acostament – sunt de acord. Cand intri pe acostament nu te asiguri?

  18. Eu nu zic ca vasluianul nu a gresit, doar e vasluian. Trebuia sa foloseasca oglinzile mai calumea, mai ales ca e in afara localitatii si se circula mai tare. Dar in general e de evitat sa mergi pe acolo 🙂

  19. Din toate discutiile de aici au reiesit doua probleme:
    1. Vasluianul a gresit.
    2. Zona respectiva este acostament, nu banda
    Aaaa, mai sunt doua:
    3. Vasluianul a gresit
    4. Tu, care te-ai dat la o parte din fata aluia cu opel, ai facut-o degeaba, pe claxonul si franele tale. Daca stateai pe banda I iti era mai bine si ala cu opelul nu avea decat sa faca spume la gura si sa claxoneze pana seara.

  20. Ca tot sustineti voi ca ar trebui sa stim daca e acostament sau nu dupa marcaje, vreau sa va zic ca pe E583 intre Tg. Frumos si Iasi sunt 3 tipuri de marcaje pentru delimitarea acelui acostament: sunt linii scurte si cu spatiu mic intre ele, linii lungi si cu spatiu mic intre ele si la un moment dat sunt si linii lungi cu spatii mari intre ele exact ca pe mijlocul soselei. Ieri am remarcat acest lucru, gandindu-ma la discutia asta.deci practic marcajul dintre banda si acostament era acelasi cu cel central dintre sensurile de mers.

    Si tot plecand de la discutia asta si fiind mai atent la marcaje am mai gasit niste marcaje interesante a caror semnificatie nu o stiu cu certitudine. Voi cauta pe camera sa vad daca le-am prins si mai revin cu detalii, poate ma lamureste cineva.

  21. Il claxonezi degeaba ! Teoretic tu esti primul care a gresit circuland pe acel acostament ……sa zicem culpa comuna !

  22. Ceea ce numiti voi acostament pe E85/E583 e o banda delimitata clar prin marcaje.

    Din cind in cind pe acea banda apar marcaje (daca ar fi acostament nu ar aparea marcaje) care obliga soferii la parasirea ei.

    In interiorul localitatilor acea banda e delimitata cu marcaj des intrerupt pentru ca e destinata traficului lent (carute, biciclete, etc) care insa nu au ce cauta in afara localitatilor. Se poate merge si pe acolo, e perfect legal.

    Definitia unei benzi de circulatie e urmatoarea:”banda de circulatie – subdiviziunea longitudinala a partii carosabile, materializata prin marcaje rutiere sau alte mijloace, daca are o latime corespunzatoare pentru circulatia într-un sens a unui sir de vehicule, altele decât vehiculele care se deplaseaza pe doua roti”.
    Deci daca nu intra o combina sau un TIR ea tot banda ramine, pentru ca oriunde pe E85 incap si microbuze pe acolo, si autobuze mai mici, si de multe ori si tir-urile si autobuzele mari care insa merg cu rotile pe banda 2 din motive care din de cit de bine e asfaltata marginea aia (care uneori e destul de denivelata), nu neaparat de regulile de circulatie.

    De-a lungul vremii s-au aratat pe trafictube diversi care voiau ca toate benzile de circulatie sa aiba cel putin 3.5 metri, si orice era sub nu era considerata banda. Pai in cazul asta eu zic ca foarte multe artere din oras nu au benzi de circulatie, nu? Si mai sint regulile alea care restrictioneaza anumite manevre pe podurile mai inguste de 6 metri, alea nu fac parte din drumul public pentru ca nu au benzi de 3.5m, nu?

    La inceputul anilor 2000 cind s-a largit E85 de la o banda pe sens la 2, dupa creierii unora i s-a adaugat doar un acostament. E vreo picatura de logica in asta?

  23. Soseaua este formata din parte carosabila, acostament, trotuare, rigole etc. Ala/aia nu este acostament ci parte carosabila si se numeste banda. Ca este banda de trafic ori banda de refugiu ori banda de preluare trafic drumuri adiacente, nu conteaza. A fost creata pentru fluidizarea E85. Romanul ramane un parerist incurabil. Acostamentul este acea fasie la marginea partii carosabile materializata prin piatra ori pavaj.

  24. Ia bagati voi un oki pe linkul urmator si cititi ce zice CNADNR despre banda cu pricina:
    http://zaqk.files.wordpress.com/2009/09/cnad.jpg

Adaugă un comentariu

Politica de confidențialitate. În cazul în care vei bifa opțiunea de mai jos poți oricând să te dezabonezi prin butonul "dezabonare" din fiecare mesaj sau scriindu-ne la contact@trafictube.ro.