It seems javascript is either disabled or not supported by your browser.

Viata de vatman in Bucuresti (Episodul 7): Indisciplina in trafic…

Adăugat de Fantomas007
Raportează ca șters! 115

Adunate in cateva zile:

 

1. Un coleg cu autobuz care nu il mai putea oprii in conditii de siguranta din cauza tonajului si a muscat galbenul. (sa nu spuneti ca prezint doar autoturisme persoanle)

2. Rosu la semafor ce inseamna?

3. A taiat calea…

4. Imi vireaza, nu-mi vireaza, imi vireaza … nu mi-a virat!

5. Rabdarea de a sta in coloana…

6, 7,8. La Obor, sa nu iti vireze in fata, este pacat.

9. Apaca…

10. Aceeasi problema ca la Obor, dar am fost pe fata si prudent!

11. Rabdare la virajul spre dreapta!!!

 

Va multumesc pt. vizionare.

Ce mai caută lumea:
  • https://www trafictube ro/viata-vatman-bucuresti-episodul-7-indisciplina-trafic/

13 comentarii

  1. Ciprian A

    La 0:36 nu cumva si tu aveai rosu ? Nu am mai trecut demult prin zona aia si nici nu vad bine semnul de sub semaforul din stanga sus.

  2. Pai spunene tu ce inseamna rosu la semafor?

  3. tu ai dat in Lucescu dupa ce l-ai urmarit prin tot Bucurestiul?

  4. Verde : |
    Rosu : —

    Corect?

  5. Recomand de acum sa lasi sonor la fiecare faza sau sa pui o coloana sonora de la inceput pana la final. E deranjant sa vezi un clip cand cu sunet cand fara sunet.
    + din partea mea

  6. sau macar niste colinde pentru filmarile din decembrie.

  7. intrebare pt dl. Vatman sau pentru oricine are cunostinte tehnice (din simpla curiozitate tehnica ):
    1.cam ce dinstanta este necesara pentru franarea unui tranvai la 30 km/h ? caci observ din film ca nu aluneca precum trenul pe sine ?
    2.ce greutate are un vagon ? ( se numeste vagon nu ? sau modul ? )
    3.am observat ca exista pe fiecare vagon un fel de sabot care face franarea direct pe sina . mai exista si alte sisteme , de genul pneumatic care sa franeze pe roati de exemplu ? ma gandesc ca si sistem de siguranta , orice vehicul ar trebui sa aiba 2 sisteme diferite de franare , nu ? multumesc

  8. 0:36 -> asa cum arata si semnul de pe stalp, drumul cu prioritate este cel care merge spre dreapta. acela este singurul semafor din intersectie pentru ca alterneaza trecerea masinilor cu cea a tramvaielor (linia de pe mijloc se muta pe dreapta dupa curba). intr-adevar pe filmare e rosu atat pentru masini cat si pentru tramvaie. nu scuz vatmanul pentru ca am vazut multi RATB-isti care trec pe rosu, dar banuiesc ca a continuat deplasarea deoarece urma sa se faca verde si i-a fost mai comod sa treaca in loc sa opreasca mastodontul…
    ii acord circumstante atenuante pentru ca la el era rosu spre verde si nu mai exista nici-un alt participant la trafic cu care sa se intersecteze

  9. @Ruhestand, la minutul pe care il dezbateti, 0:36, tramvaiul primeste verde la o secunda jumatate dupa ce primeste autoturismul rosu. Nu am intrat in intersectie pe culoarea rosie la semafor (pt tramvaie). Semaforul pt. tramvaie se inverzeste, dupa cum observati si Tatra a pornit pe verde in acelasi timp. CUnoastem fiecare semafor la secunda si stim cand trebuie sa oprim si cand trebuie sa reducem viteza pt. a intra pe culoarea verde.
    Intersectia respectiva este foarte pacatoasa, daca observati, autoturismele nu au verde la semafor ci doar galben intermitent. Dragi soferi, ce insemana acest lucru?

  10. Domnule @GLA va voi raspunde strict doar la intrebarea 3, pt. ca la celelalte doua intrebari sunt multe tipuri de vagoane care circula in bucuresti, si fiecare au distante diferite de franare si alti factori perturbatori.

    3) Tramvaiele din Bucuresti au multe sisteme de franare per vagon.
    Cele fabricate de ROMANI, de tip V3A (http://farm6.staticflickr.com/5520/12239157056_69d37fc21a_c.jpg) cu diversele modernizari detin 4 sisteme de franare care intra conform graficului de franare: reostatica (frana electrica), selenoid, feddere (sau sistem pe pompe) si patina (frana de urgenta).
    Tramvaiul Bucur LF fabricat din 2007 de RATB la URAZ, uzina proprie (http://portal.ro-trans.net/wp-content/uploads/2012/11/406-linia-1-13-11-2012-prima-zi-e-circulatie-14.jpg) are ca sisteme de franare: reostatica (frana electrica), frana purtator (inlocuieste frana de tip selenoid), pompele (frana pe ferodo, adica pe disc de frana), si patina.
    DVS, ce vedeti ca se afla intre roti si atinge sina este frana pe patina.

  11. @ Fantomas007 : interesant , am mai invatat ceva pe ziua de azi . multumesc extraordinar de mult , chiar e interesant !

  12. Hai sa nu fim mai catolici decat papa, la 2:05 tu ai fi asteptat in coloana in conditiile din filmulet?

  13. aveam pretentii de la unii dintre comentatori…
    sincer, la faza 3 cand a facut dreapta eu sunt de parere ca s-a asigurat si a avut timp arhisuficient sa traverseze. circul aproape zilnic pe Trafic greu si imi vine sa turbez la Rahova si 13 Septembrie. B2 se opresc in coloana pentru stanga, iar pe B1 daca e o masina sa faca dreapta s-a blocat… ca pe 99% din ei nu-i duce capul sa se baga mai in lung, paralel cu linia de tramvai.

Adaugă un comentariu

Pentru a posta un comentariu pe Trafictube.ro, trebuie să te autentifici. Nu ai cont? Înregistrează-te!