It seems javascript is either disabled or not supported by your browser.

Viata de Vatman in Bucuresti (partea a 2-a): Stres, caldura si aglomeratie

Adăugat de Fantomas007
Raportează ca șters! 261

Va afisez al doilea film inregistrat in aglomeratia cotidiana din Bucuresti, vazuta din ochiul vatmanului: Calea Serban Voda si Stefan cel Mare.

Daca va plac cadrele, voi reveni cu inregistrari!

Astept opinii!

Ce mai caută lumea:
  • oradea otl nou tramvai nou oradea 2015
  • oradea otL nou tramvai nou autobuze nou oradea 2015
  • oradea otl nou tramvai nou autobuze oradea 2015

33 comentarii

  1. Revin-o 🙂

    Eu personal eram fascinat de tramvaie si trenuri (si cam orice electric si merge adca nu pe sine, ca pe sine :)) cand eram copil. Imi place si perspectiva asta… poate vedem si cauzele externe transportului in comun din Romania care il fac mai ineficient ca in alte tari.

  2. Cum se numeste melodia ?

  3. Eu sunt curios: Nu există nicio regulă internă care să vă interzică să mergeți unul în fundul celuilalt? Că e frustrant să stai seara după tramvaiul 1 și când vin, să vină câte trei (care probabil că au frecat-o ca să nu îi prindă sfârșitul programului pe traseu)

  4. interesanta filmarea,bravo…dar mi-a placut si noul tramvai decapotabil „Opel” …

  5. Cu.pluta.sunt.dus

    @octavian – Loreena McKennitt – Tango To Evora

  6. Da, mai arata-ne 😀 Se pare ca in B nu ai vreun avantaj nici daca ai tramvai :))
    App, intrebare cam penibila, dar nu-mi aduc aminte. Tramvaiul trebuie sa acorde prioritate de trecere pietonilor, pe trecere ? Ca in Belgia, dupa cum am inteles de la colegul Iulian, nu e asa.

  7. @MihaiS: da la noi tramvaiul trebuie sa acorde prioritate la pietoni pe trecere… ca nu o prea fac (cel putin in Timisoara) e altceva. In Cehia de exemplu la fiecare trecere de pietoni peste linia de tramvai scrie ca tramvaiul are prioritate si sa fii atent.

  8. @Andrei Ionita – Pai nu stiai? Tramvaiele circula numai in grupuri de cel putin 3 ca sa nu fie atacate de trolee. Care trolee circula si ele grupate sa reziste atacurilor furibunde lansate de autobuze 😆

    – Chiar ma gandeam zilele astea cat de neatenti sunt cam jumatate din soferii bucuresteni cand stau in coloana, pe ultima banda, iar in stanga este linia de tramvai. Nu le-ar trece nici o secunda prin minte sa-si pozitioneze masinile in asa fel incat, daca vine din spate un tramvai, acesta sa nu le zboare oglinzile. Iar pentru vatman si calatorii din tramvai e chiar enervant sa astepte aiurea, pe linie, doar pentru ca un retardat nu stie cat de lata e masina lui si cum sa si-o pozitioneze pe banda –

    Judecand dupa coloana sonora a videoclipului, viata de vatman tre’ sa fie prina de melancolie, daca nu trista de-a binelea 🙂

  9. 0:23 mi-a placut, cu speranta in suflet – „Au scapat, poate data viitoare?!” 🙂
    La un moment dat ma intrebam de ce nu te dai un pic mai in stanga 😀
    + e foarte interesant sa vezi si alte perspective!

  10. @Andrei Ionita exista o regula interna, dar, din pacate tramvaiul in care eram nu era pe linia 1, iesea din depou… (nu se aplica aceeasi regula) la cele iesite din depou pana la primul capat de linie.

  11. Eddiemcstanley

    Ce-mi plac filmarile astea 😀 cu vedere din tramvai. Sa mai aduci clipuri ca ne plac! E un adevarat stres…Daca ar fi sa i dai inainte cu gandul ca ai prioritate( dupa lege) cred ca ai acrosa 100 de masini pe zi. Oamenii sunt de-a dreptul indiferenti. Asta e tarisoara noastra!

  12. verdenpom

    @RebounD11 – Nu mai esti fascinat de trenuri sau ce? Mie chiar imi place sa merg cu trenul (pe rutele unde este mai ieftin la buzunar cu reducere la 4 persoane decat 4 persoane in masina) sa aud cum face ciu ciu, sa fumez intre vagoane, sa dam tiganii jos de prin compartimente, sa fac pisu direct pe traversele de cale ferata sub vaporii de bere, sa merg cu nasu, sa ne aratam posteriorul albicios tiganilor dati jos din tren. Tramvaiul il lasam balta: nu poti fuma, nu te poti auzi nici pe tine, pute si daca nu sunt tigani, mai scump decat trenul in orice oras…

  13. Ursul Grizonat

    Omule, lamureste-ma si pe mine. Esti vatman au ba ?

    Piesa de cortina e misto, dar risti sa-ti bubuie astia canaul de YT din cauza ei. N-ai luat avertisment ?
    E atat de misto incat s-au inspirat si Parazitii in „Caz penal” . E alt tempo, dar de la Lorena e luata.

    Daca tot faci materiale, baga si tu tura cu 1 la 10x, dimineata si o lasi la viteza normala la faze de faze, ca de exemplu pe Milea intre Alfabetului si Splai. Cu dulce glas de clopot.

  14. @verdenpom: in Romania singuru’ tren care mai merita ii mocanita cand mergi ca turist. La ce spui tu nu pot fi fascinat, pentru ca la 180 km in 4 ore jumate cu activitatiile alea nu umpli nici un sfert din timpul calatoriei… tot te plictisesti.

  15. ATENTIE !!!!

    Autorul nu este vatman, ci un simplu calator!!

    ATENTIE !!!!

  16. Ursul Grizonat

    @guma_turbo ! Eu stiu, vroiam sa vad ce scrie el ! Ii stiu canalul YT de multa vreme. Omul e pasionat si cunoscator !

  17. Te cred, dar mi se pare ca vorbeste ca si cum el ar fi vatmanul. :))

  18. verdenpom

    @RebounD11: am facut ruta bihor-costinesti cu trenul 6 persoane. Ne-am „rezolvat” biletele pana la costinesti cu 60 lei pe cap dus si inca 60 lei intors. Biletul ne-ar fi costat in mod normal peste 100 lei pe cap (cred ca am mers cu acceleratul) era pe la sfarsitul lui iulie inceputul lui august. Calatoria a durat vreo 20 de ceasuri dintre care am dormit vreo 2 si restul s-au dus pe alcoale. Ne-am dus palinca cu noi ca orice transilvanean adevarat si bere. Pan am ajuns acolo nu mai aveam nimica mancare, ma imbatasem de vreo 3 ori, fumasem un pachet si jumatate de tigari si nu am regretat acea recreere. La acel moment doar unul dintre noi avea permis doar ca nu aveam nici unul masina de 5+1 cel putin si banii erau mai mult, iar apoi sufeream de ingramadeala in masina si stres pe sofer.
    Eu si acum in zonele unde este mai ieftin cu trenul, plec cu trenul. De exemplu Oradea-Suncuius. Trenul circula la un interval relativ ok, iar eu cu reducerea de student ies mai ieftin decat 5 persoane in masina. Sa nu uitam soferul nu poate consuma alcool in ultimele ore de distractie, pe cand daca mergi si vii cu trenul te cam doare in basca.
    Pricepi acum unde vreau eu sa bat?

  19. @verdenpom: pricep… vremurile alea or trecut pt mine… fara reduceri ies cu masina la acelasi pret ca si cu trenu’ doar ca ajung de 2 ori mai repede. Dar partea buna ii ca acuma imi permit sa prelungesc orele de distractie si sa nu ma cramponez la o bere… iaca mai stau o noapte la hotel sa pot bea si eu in ultima seara 🙂

  20. @ursul, problema nu conteaza daca sunt vatman sau nu, si comentariile sunt cele care erau pe fundal. trebuie sa urmarim si stresul din timpul conducerii tramvaiului sa sa invatam ca cu tramvaiu nu este de joaca, fie pieton sau simplu sofer.
    Un tramvai nu poate fi oprit batand din palme. La franarea lui. actionraza mai multi factori: patinaju, timpu de afara, incarcatura VEHICULULUI, TIPU DE FRANE…

  21. verdenpom

    @RebounD11 adevarat ce spui tu. Fara reducere „chereful” asta te beleste la **** la propriu. La trei persoane fara reducere deja se acopera costul cfr cam pe toate rutele.
    Intrebarea mare este: merita sa bagi uzura la masina? DA MERITA. Cel putin eu am caravana si nu am nevoie de bani de hotel. Dorm oriunde in masina. Am dormit si in masina iarna aceasta din cauza navetei si cum m-am imbatat ca un porc am zis clar ca nu plec acasa. Aveam deja pregatita plapuma, sac de dormit, perna, aspirine si apa. Hotel fii serios, sa dau 40 lei de noapte doar sa imi pun capul jos. Sunt in floarea vietii, de banii aia ma imbat o noapte. Am geamuri fumurii(sunt din fabrica nu aftermarket ca taranii) pe spate asa ca pot pune masina undeva intre blocuri si voi avea si…. stii tu povestea de aci in colo.
    Concluzia este: cfr pana la o varsta cand ti se face rau de la alcoale si tutun. La „maturitate” treci la masina si cand ajungi la destinatie iti dai drumul la supape.

  22. tramvai cabrio ^_^

  23. Frumos pe sine 🙂

  24. @verdenpom, @RebounD11: trenurile in general sunt mult mai scumpe decat mersul cu masina (cel putin in tarile din vest) deoarece timpul calatoriei este mai mic iar confortul mai mare decat cu masina. La noi trenul a fost si este in continuare cea mai ieftina metoda de transport, mai ales pe distante mari si foarte mari. Din pacate viteza lipseste (desi am prins acum vre-o 2 ani 140km/h pe ruta Bucuresti – Constanta; deh, e infrastructura noua). Insa din pacate nici cu drumurile nu stam prea bine. De exemplu, Timisoara – Bucuresti dureaza cam 7-9 ore cu masina (depinde de trafic si de cat esti de dispus sa mergi peste limita de viteza) in timp ce trenul face intre 8,5 si 9,5 ore (daca prinde o zi buna si nu are intarzieri). Trenul costa 95 lei/persoana, benzina/motorina costa intre 150 si 230 lei. Din pacate insa inca mai avem de asteptat pana cand o sa parcurgem 533 km (Tm-Buc) in 4,5-5 ore.
    PS: costa cam 1 milion euro reabilitarea completa a unui vagon de tren (de genul celor intalnite pe trenurile IR si IC)

  25. verdenpom

    @myke_104 1milion de euro la romani si 100k euro la nemti sau cum? Fii serios trenul la noi este mai scump decat cu masina. 4 persoane stau comod in masina si timpul parcurs este aproximativ acelasi. Pe deasupra si mai ieftin. Oradea suncuius 50 de minute cu trenul si tot cam atata cu masina. Fara reducere nu mai e rentabil trenul. Un fost tovaras s-a mutat in Hungarhia. Au reducere 30% pentru nu stiu ce rahat. Nu lucreaza, nu e student/scolar/prescolar. Am vazut ca in sezon la ei sunt reduceri si de pana la 90% in unele cazuri. Asta ar fi ceva de genul bihor-mamaia un pachet de tigari. Dar romanii in loc sa atraga oamnii spre a circula cu mijloacele de transport in comun mai mult ii respinge. La otl in oradea un bilet cu 2 calatorii e 4 lei. Poate vrei sa mergi doar 5 statii si va trebui sa schimbi tramveiul/autobuzul. Nu ai rezolvat mai nimic.
    Acum sa facem un mic calcul: 5 persoane intr-o masina pe aceeasi ruta cu tramvaiul : 5x4x2=40 de lei. De banii ma plimb toata ziua in oras, si opresc unde am treaba nu la 2 kilometri de destinatie. Asa ca OTL M****E in ce priveste pretul, confortul, tiganii (ei nu iau amenda daca sunt prinsi de controlori dar noi „sponsorii” ce baga bani in socialul lor luam cacalau) in oradea masina bate tramvaiul. Sa nu mai vorbim de bicicleta…

  26. verdenpom

    PS: coloana sonora sponsorizata de catre: ?

  27. @verdenpom: Nu costa 100k la nemti, si la ei costa cel putin la fel de mult. Referitor la masina, da, 4 persoane stau intradevar comod in masina dar nu pe distante mari (peste 500 km) – poate doar daca ai un S Class.
    Si din nou ai dreptate, de 40 lei te plimbi destul de mult prin oras cu masina daca iei in calcul doar costul carburantului dar mai pune si costul intretinerii, asigurare, taxe, parcare + costul de achizitie, devalorizare, etc… Daca aduni totul nu mai iese la fel socoteala. Si ma gandesc ca sunt si abonamente ptr transportul in comun.
    Nu neg ca sunt probleme si ca pana la urma costurile sunt destul de mari dar nu e chiar asa de grav. Cazul tiganilor nu as dori sa il discut aici, nu de alta dar nu avem voie sa ii discriminam si nu as vrea sa se simta injositi (culmea ironiei: sa fii ironic despre tigani si sa te creada lumea).

  28. Interesant sa vezi drumul asa. +

    P.S. 0:57 Ce numar predestinat are Rutiera pe Mercedes 🙂

  29. verdenpom

    @myke vorbesti prostii domle. Nu cred ca din 5 tovarasi nu se nimereste unul fara masina parintilor, fata itp, fara asigurare am dreptate? Ce uzura nene, mai bine stiu ca uzez masina decat sa imi uzez eu coloana in 2 ani de zile.
    Parcare: doar prostii platesc pentru asa ceva, cei destepti se adapteaza + ca dupa ora 6 e gratis. Trebuie doar sa cunosti zona unde sa lasi masina fara a incurca pe nimeni si un bilet in geam in caz ca parchezi la oameni pe locurile de parcare.
    Eu am lasat masina la bloc 3 zile in locul de parcare al unui om (plecasem la munte si am uitat de masina) cu bilet in geam cu numarul de telefon si ma sunt dupa vreo 2 zile daca vin sa imi ridic masina. I-am explicat care e situatia si s-a rezolvat fara bani.
    PS: probabil ca la nemti costa 1 mil reabilitarea vagonului. Dar ce vagoane au ei si ce vagoane avem noi? Vagoanele noastre costa 1 mil pe foi cand defapt din acel milion 90% este ciubucul. Cel mai bun exemplu in ale ciubucarelilor este frunza lui Eva, pardon Udrea care cica a aparut la tv: eu nu am vazut-o la nici un canal de tv. Romanian gardens cica. Cat a costa frunzulita de sters la anus? 1 mil parca de euroi si studentii o faceau cu cat parca 15 000 euro? Mai urmareste viata domle

  30. Neinteresant , poate doar masina de politie.

  31. AragazCuBuleDeAer

    Linia 1 ?
    Putini stiu ca in curbe tramvaiul „matura” cu spatele partea carosabila…pastrarea distantei fata de sina trebuie sa fie mai ales in curbe suficient de mare(aviz soferilor).

  32. @AragazCuBuleDeAer, ati punct bine.

  33. @Iasmin – Ai facut praf limba romana.

Adaugă un comentariu

Pentru a posta un comentariu pe Trafictube.ro, trebuie să te autentifici. Nu ai cont? Înregistrează-te!