It seems javascript is either disabled or not supported by your browser.

Vorbitul la telefon dauneaza grav tablei tale si a celor din jur – Accident live

Adăugat de bonygy
Raportează ca șters! 64

București – Bld. Iuliu Maniu 04.08.2019 ora 13:45. Obiectele sunt mai aproape decât par în filmare.

Șoferul Nissanului vrea să facă stânga (sau să întoarcă) de pe B1, taie B2 și se aruncă peste Seat, condus de o femeie.

Am oprit câțiva să dăm ajutor. Seatul cu airbagurile sărite, pe lângă pagubele exterioare… se aude și alarma, probabil cea de imobilizare, se vede și un pic de fum ieșind de la motor. Am sărit și am deconectat bateria. Șoferița în stare de şoc, lovită la mână și la cap (a crăpat parbrizul, probabil a dat cu capul în el). Pana am decuplat bateria, cineva a sunat la 112 și ambulanta a venit foarte repede (!!).

Am încercat să comunic cu șoferița (şocata, dar conștientă) să îi explic despre existenta unei filmări, dar fiind în stare de şoc nu înțelegea, aşa că i-am scris numărul meu de telefon pe o bucată de hârtie și i l-am dat, just in case…

La momentul impactului, eu eram prea departe să văd, dar câțiva martori oculari care erau mai aproape, au susținut și insistat ca șoferul Nissanului era cu telefonul la ureche, inclusiv după impact… De altfel, se poate vedea că tot timpul cât am stat eu acolo (aprox. 10 minute), șoferul nu s-a îndepărtat de mașina lui ci a vorbit aproape tot timpul la telefon, nu s-a apropiat de mașina cealaltă să vadă care este situația…

15 comentarii

  1. pe astia cu telefonul la ureche, efectiv, i-as lasa fara permis 6 luni! e incredibil cat de inconstienti sunt!

  2. super tari aia care coboara si se uita la masina lor… asta e putin mai special, nici macar nu se duce sa intrebe de sanatate.
    ceva imi da cu virgula… cum a dat aia cu capu’ de parbriz, a trecut prin airbag? 😀
    sigur nu purta centura si a fost jucata ca mingea de ping-pong prin masina

    • florin
      Virgula ta este justificata, asa ca iti sunt dator cu niste explicatii suplimentare.
      Dupa cum vezi in clip, imediat dupa impact, soferita iese din masina, pe picioarele ei, tinandu-se de cap. Cand m-am apropiat de Seat, am vazut parbrizul plesnit (paianjen) in vreo 3 locuri, asa presupunand ca a dat cu capul de parbriz.
      Apoi am vazut si airbagurile sarite, dar nu m-am gandit la asta.
      Daca nu avea centura sau dadea cu capul in parbriz, intr-adevar, nu cred ca mai statea in picioare.
      Deci, tinutul mainii la cap il punem pe seama „omului necajit” de la eveniment, nu de la vreo lovitura.
      Cam asta…

    • Din experienta iti spun ca in functie de pozitionarea airbagului si unghiul parbrizului se poate sparge de la airbag.
      Eu eram singur in masina si mi-a facut praf parbrizul de la airbag pasager, se intampla.

  3. Mi-o crescut tensiunea cand l-am vazut pe ala ca se da jos si nici macar nu se uita la aia sa vada ca e OK. Mai ca merita ca unu’ din martori sa ii faca telefonul supozitor, macar de ramanea in masina pana la capat.

    Primul lucru pe care l-am intrebat intotdeauna dupa un accident a fost daca toata lumea e OK, indiferent cine era de vina.

    Ca o paranteza, nu pare mare viteza si totusi au sarit airbagurile… cu toate astea, multi imi bagau viteze demne de Star Trek la accidentul meu unde nu au sarit airbaguri.

    • BuGabriel

      Dinamici total diferite ale accidentelor: la tine ambele mașini mergeau în același sens și diferență de viteză relativ mică (20-30 kmh). Aici ăla a făcut stânga peste B2 și probabil era la un unghi de 45 când a intrat Seat-ul în el; Seat-ul o fi mers cu cca 50 kmh intrând într-o mașină care în direcția ei de mers avea aproape 0 kmh.

    • Ma, nu as zice total, dar da, probabil ca energia transferata a fost mai mare decat intre Megane si a mea… desi energia initiala totala e similara la ambele accidente. Saltul Seatului a fost similar cu am meu ceea ce ma face sa cred ca unghiul nu a fost foarte diferit. (desi de la 30 de grade la 45 de grade e >40% mai in plin lovitura, iar daca eu aveam cu 40% mai multa viteza aveam inca mai putin decat au zis unii ca aveam iar energia impactului era cu mai mult de 40% mai mare… si tot nu au sarit airbagurile).

      Oricum e irelevanta discutia… sper ca doamna e bine, sper ca conducatorul din Juke e mai putin bine (financiar cel putin) si sper ca toti care mi-or urat mie de „bine’ sa li se intoarca urarile 😀

    • Depinde de masina, airbag, cine stie. Mie la 40-45 impact intr-o situatie similara au sarit airbagurile.
      Cu datul jos sunt perfect de acord, cand am patit chiar daca eu aveam nasul spart si imi curgea sange am fugit repede sa vad de masina cealalata.
      Mi-a stat putin inima in loc cand a coborat pe la pasager, credeam ca soferul era ranit grav. La final a fost ok, ea era doar putin zgariata pe mana de la cum a incercat sa coboare iar eu nasul spart + durere de cap cam o saptamana de la airbag.

  4. BuGabriel

    Deci ăla cu Nissan-ul trece pe B1 PE LÂNGĂ Seat și după aia trage stânga să taie calea acelei mașini. Ce minte de găină are ăla?!?!

    • ala care vine din spate pe b2, trece in b1 si dispare e un BMW si daca suferi de cataracta 😀

  5. Adica se duc altii care nu sunt implicati sa vada starea soferitei iar idiotul sta si se scarpina in cap… Cat pot fi unii de tembeli!

  6. Ce nesimtit…..nu s-a dus sa vada ce se intampla cu femeia …

  7. Soferul Nissan-ului e un tembel.

  8. Pentru soferul Nissan-ului, nu pot decat sa ii doresc o „anulare de permis” placuta. Nu pentru accident, ci pentru atitudinea de dupa. Cum ma sa nu te duci sa vezi cum se simte celalalt sofer? Macar sa-l injuri daca nu sa-l intrebi de sanatate.

  9. Frumos la Bucuresti….

Adaugă un comentariu

Pentru a posta un comentariu pe Trafictube.ro, trebuie să te autentifici. Nu ai cont? Înregistrează-te!