La doua zile distanta, aceeasi faza. In plus, semnalizarea e optionala pentru unii si pentru altii, acum semnalizeaza, in secunda a doua se baga (si la propriu si la figurat), tu franeaza si … claxoneaza.
Trebuie sa fii autentificat pentru a publica un comentariu. Conecteaza-te aici.
6 comentarii
Nou
Iveco Stralis
toniparaschiv si pe tine e carnea reaaa…oho…si la 0:34 accelerezi ca sa-i dovedesti dubistului ca esti cocos,dar ai pierdut in fata/spatele lui.La 1:18 la fel accelerezi,sa-ti recastigi „dreptul la prioritate”.Daca altul a gresit sau e nesimtit,nu fi ca el.Pffff.
Dislike.
Uite, nu sunt de acord cu tine. Eu nu vad nici o rautate. Autorul a accelerat ca a iesit din giratoriu, si revine la viteza „de croaziera”. Se vede care e viteza „de croaziera” in secventele dinaintea intrarii in giratoriu. Ca viteza aia mi se pare cam mare e alta poveste, nu fac eu pe „radarul”.
Ce ma ingrijoreaza pe mine este reflexul de la 1:19 (tras stanga de volan, spre contrasens). Este un reflex gresit. Incearca sa il schimbi, sau sa il tii sub control. Si eu l-am avut, dar m-am descotorosit de el.
toniparaschiv 0:32-0:35, si 1:13-1:15 In astfel de cazuri daca alegi ca banda de iesire aceeasi pe care ai rulat in giratoriu (B2->B2), poate si altul sa intre / paraseasca giratoriul fara probleme pe prima banda.
0:36-0:37 Semnalizarea si trasul de volan aproape simultan nu sunt in regula desigur.
+
Nou
toniparaschiv
Cine te-a pacalit pe tine, poti schimba banda si sa treci pe 1, nu esti obligat sa-ti pastrezi banda 2, cand trebuie sa dai prioritate, dai, nu il fortezi pe cel ce are prioritate sa se duca pe banda 2.
Nou
Mituc
Acelasi comentariu ca si intr-un clip anterior: cum vrei prioritate daca nu dai ocazia celorlalti sa reactioneze? Semnalizezi tirziu, parcurgi intersectia (fara a avea vizibilitate, nici tu nici ceilalti) cu viteze care nu sint prietenoase cu previzibilitatea.
Apoi la faza 1 vezi ca ala urmeaza sa dea in camion si-l inghesui in el. La faza 2 iei giratoriul cu urlet de pneuri… si apoi iar ii inghesui pe aia in ceva oprit pe b1.
Iti reamintesc, conform regulamentului de circulatie este interzis participantilor la trafic sa faca manevre prin care sa-i puna in pericol pe alti participanti la trafic.
Nou
toniparaschiv
Nu am abordat giratoriul cu ”urlet de pneuri”, se vede ca nu detii camera pe masina, camera sccelereaza imaginea, acolo nu aveam mai mult de 30km/h. Si nu semnalizez tarziu, semnalizez imedia dupa ce am trecut de a 3-a iesire, in curba nu poti da semnal drepta ce tu o iei la stanga, doar ce intri in linie drepta, altfel iti decupleaza semnalizarea, si daciile aveau asa ceva 😉 Mia studiaza amice!
6 comentarii
toniparaschiv si pe tine e carnea reaaa…oho…si la 0:34 accelerezi ca sa-i dovedesti dubistului ca esti cocos,dar ai pierdut in fata/spatele lui.La 1:18 la fel accelerezi,sa-ti recastigi „dreptul la prioritate”.Daca altul a gresit sau e nesimtit,nu fi ca el.Pffff.
Dislike.
Uite, nu sunt de acord cu tine. Eu nu vad nici o rautate. Autorul a accelerat ca a iesit din giratoriu, si revine la viteza „de croaziera”. Se vede care e viteza „de croaziera” in secventele dinaintea intrarii in giratoriu. Ca viteza aia mi se pare cam mare e alta poveste, nu fac eu pe „radarul”.
Ce ma ingrijoreaza pe mine este reflexul de la 1:19 (tras stanga de volan, spre contrasens). Este un reflex gresit. Incearca sa il schimbi, sau sa il tii sub control. Si eu l-am avut, dar m-am descotorosit de el.
toniparaschiv 0:32-0:35, si 1:13-1:15 In astfel de cazuri daca alegi ca banda de iesire aceeasi pe care ai rulat in giratoriu (B2->B2), poate si altul sa intre / paraseasca giratoriul fara probleme pe prima banda.
0:36-0:37 Semnalizarea si trasul de volan aproape simultan nu sunt in regula desigur.
+
Cine te-a pacalit pe tine, poti schimba banda si sa treci pe 1, nu esti obligat sa-ti pastrezi banda 2, cand trebuie sa dai prioritate, dai, nu il fortezi pe cel ce are prioritate sa se duca pe banda 2.
Acelasi comentariu ca si intr-un clip anterior: cum vrei prioritate daca nu dai ocazia celorlalti sa reactioneze? Semnalizezi tirziu, parcurgi intersectia (fara a avea vizibilitate, nici tu nici ceilalti) cu viteze care nu sint prietenoase cu previzibilitatea.
Apoi la faza 1 vezi ca ala urmeaza sa dea in camion si-l inghesui in el. La faza 2 iei giratoriul cu urlet de pneuri… si apoi iar ii inghesui pe aia in ceva oprit pe b1.
Iti reamintesc, conform regulamentului de circulatie este interzis participantilor la trafic sa faca manevre prin care sa-i puna in pericol pe alti participanti la trafic.
Nu am abordat giratoriul cu ”urlet de pneuri”, se vede ca nu detii camera pe masina, camera sccelereaza imaginea, acolo nu aveam mai mult de 30km/h. Si nu semnalizez tarziu, semnalizez imedia dupa ce am trecut de a 3-a iesire, in curba nu poti da semnal drepta ce tu o iei la stanga, doar ce intri in linie drepta, altfel iti decupleaza semnalizarea, si daciile aveau asa ceva 😉 Mia studiaza amice!