It seems javascript is either disabled or not supported by your browser.

Welcome to Iashington ep. 3 – Like a Boss edition

Adăugat de BecH4
Raportează ca șters! 33

Crezi ca stilul tau e Like a Boss?
Mai gandeste-te …

00:29 – Cum sa tragi autobuzul de pe B3 direct in statie like a boss.
00:47 – Cum sa treci pe rosu like a boss.
01:04 – Cum sa faci stanga pe unde apuci like a boss.
01:23 – Pe B3 e tramvai, pe B1 sunt parcati, dar ca sa parchezi like a boss, trebuie musai s-o faci pe B2.
01:39 – Cum sa intri in intersectie like a boss.
02:08 – Cum sa traversezi like a boss.
02:30 – Cum sa te doara-n p*/@ like a boss.
02:43 – Cum sa intorci cu frana de mana peste dubla continua like a boss.
03:00 – Cum sa opresti la semafor like a boss.
03:36 – Cum sa faci stanga pe rosu like a boss.

9 comentarii

  1. Ai uitat 2:45 cum sa parchezi like a bo$$ in fata farmaciei blocand B1 cand sunt parcari la 100m mai in fata

  2. Am oprit 5 secunde cat s-a dat jos cineva si-apoi mi-am continuat drumul. Nu se considera oprire daca coboara sau urca cineva in masina. Mersi de observatie.

  3. Banda aia e mereu blocata de diversi avariati. Strada atunci era libera. Am lasat omul si-am plecat 🙂

  4. yonut_a, banda aia e foarte lata, merge o masina stationata citeva minute acolo fara sa incurce. Problema o constituie cei care dubleaza banda aia in mers de parca ar fi doua.

    BecH4, la prima faza ala cu autobuzul nu a inteles unde te duci. Ala nu e viraj la stinga ce ai facut tu acolo, e doar o reactie „Oh shit, voiam de fapt la stinga!!”.

    La faza de la 1:04 ala cu hyunday-ul dormea de sforaia cu tot cu asfaltul de sub el. Are 5-6 lungimi de masina pina ala din fata lui si a reusit sa le acumuleze plecind de pe loc de la semafor.

    La 1:39 indicatoarele si marcajele se bat cap in cap: Conform indicatoarelor tu aveai cedeaza si el drum cu prioritate, conform marcajelor el avea linie plina deci stop, tu nu. E bun ca v-ati inteles.

    La 2:08 pietonii aveau verde, nu dormeau pe trecere, nu mergeau cu spatele. Ce mi-a scapat?

    La 2:20 tai banda 1 si apoi sari pe 3. Mai incolo in fata la BCR sari pe linia de tramvai si dupa aia inapoi. Nu ai pneuri sau se invirte volanul foarte greu si-i dai din timp? 🙂 Chestia e ca daca toti aia care incearca sa iasa de pe Lazar ar sta dupa toti cei care vin agale balansindu-se pe 3 benzi cu 25 la ora s-ar duce-n cap tot traficul. Parerea mea.

    • La prima faza eram cu semnalizarea pusa stanga de un sfert de ora, nu era nici un oh shit… l-am vazut pe autobuzist ca vine pe linia de tramvai si sigur o sa se bage in statie si am asteptat pana a facut el stanga…cand mai treci pe-acolo cu vreo 30 m inainte de semafor te rog sa te uiti pe stalp pentru ca este un semn care-ti presemnalizeaza doar doua benzi nu si linia de tramvai. Si oricum nu vii de pe banda 3 sa tragi direct in statie.
      La 1:04 ai doi viteji care rup acceleratia si fac stanga de pe b1 desi ai obligatoriu inainte, semnalizat cu 30 m inainte de intersectie.
      La 1:39 a fost cedeaza trecerea acolo dintotdeauna si exista in continuare. Vezi pe stalpul din fata de la Alpha Bank. Nu m-am inteles cu ala de nici un fel pentru simplul motiv ca ala nu s-a uitat in stanga neam. L-am lasat sa treaca.
      La 2:08 pietonii aveau verde…faza era ca unul din pusti in timp ce traversa s-a gandit sa faca si o schema de dans si mi s-a parut comic. Nu ca ar fi traversat neregulamentar.
      La 2:20 trec cu semnal de pe 2 pe 3 si apoi tot cu semnal ma duc pe linia de tramvai pentru ca banda 1 (pe str. Palat) e destul de des blocata de boturile masinilor celor ce vor sa iasa de pe Sf. Lazar. Avand in vedere ca e linie discontinua si execut manevra cu semnal, asigurandu-ma sa nu incomodez pe nimeni, nu vad care e problema. De asta se intampla miliarde de accidente in intersectia aia, ca toti ies ca bezmeticii. Si crede-ma ca nu veneam cu 25.
      Curios tocmai tu sa-mi atragi atentia asupra schimbarii benzilor, cand in toate filmuletele tale schimbi benzile ca pe sosete.
      Mersi de comment.

  5. La prima faza parca l-ai asteptat pe autobuzist, pai ala doar in statie se putea duce, asa merg mijloacele de transport in comun. Altfel vad ca s-a dus fiecare unde a avut treaba, la cit de incetisor ai mers a avut autobuzul elan mai mare si nu mi s-a parut nici o clipa ca v-ati fi incurcat unul pe celalalt. Poate e mai bine asa, ca daca mergeai normal de tare si ala din spatele tau la fel autobuzistul raminea pe banda 3 asteptind urmatorul rosu.

    la 1:39 uita-te la stilpul din strada din dreapta ta de pe zona hasurata, si uita-te pe stilpul de pe trotuar din dreapta mazdei. Nu zic ca e normal, e de fapt o timpenie ca cei aflati in intersectie sa se opreasca pentru a permite intrarea altora in intersectie, dar ala nu parea de prin zona asa ca probabil tocmai facea si el cunostinta cu semnele si marcajele idioate de pe la noi. Si el pe stilp avea drum cu prioritate, tu aveai cedeaza.

    E o diferenta intre schimbarea benzilor si balansul pe benzi in legatura cu care ti-am atras de fapt atentia.
    Ala s-a bagat pentru ca a apreciat ca are timp, si desi cam la limita dar a avut fara ca tu sa fii nevoit sa frinezi. Nu veneai cu 25, cam cu 32-35.

  6. Omule, pune pauza la 1:38 si casca ochii bine. Daca tu mergi asa prin P.Ros, ma mir ca nu te-a umflat nimeni pana acum. Semnul de cedeaza de pe stalpul din mijlocul drumului este pentru cei ce vin de la Cotnari. Si ala de BT are un semn de cedeaza cat roata carului, pe stalpul din fata bancii. Semnul de prioritate de pe coltul intersectiei nu e pt ala cu BT, e pt cei care ies din P.Ros si vor sa-si continue drumul pe Splai(cu atentie la tramvai). E aceeasi prioritate de ani de zile pe zona aia, n-ai descoperit apa calda.

  7. Eu stiu cum ar fi vrut ei sa fie, dar la cum sint acum aranjate si orientate este derutant. El are cedeaza in fata bancii si 5 metri mai incolo are indicatorul de drum cu prioritate orientat spre el, desi ala ar trebui sa se aplice de la trecere de pietoni incolo si pus pe urmatorul stilp, adica dupa ce se intra pe acel segment de drum.
    Iar semnul de cedeaza de pe stilpul de pe zona hasurata nu e orientat spre cei care vin dinspre cotnari ci pentru cei care ies din intersectie si se duc pe tutora/splai.

    Cu alte cuvinte, daca ajungi prima data in viata in acea intersectie (cum poate e cazul celui din BT) cum poti interpreta niste semne puse aiurea? Asta vreau sa zic. Nu e vorba despre descoperirea apei calde, este vorba despre interpretarea unor semne de circulatie asa cum sint ele puse acum, nu cum erau ele puse odata demult.

    Pozitionarea indicatoarelor acolo este demna de daily fails.
    Si atitudinea ta la fel, eu iti zic ca-s aiurea, iti explic de ce ala a intrat in intersectie indus in eroare de indicatoare, si tu ma ironizezi tot pe mine in loc sa pui mina pe telefon daca-ti pasa si sa suni la cretinii de la adp si sa le spui ce gindesc eu in general despre ei.

Adaugă un comentariu

Pentru a posta un comentariu pe Trafictube.ro, trebuie să te autentifici. Nu ai cont? Înregistrează-te!