It seems javascript is either disabled or not supported by your browser.

WTF-ul zilei. Semnalizarea unui drum din Austria

Adăugat de mannes
Raportează ca șters! 31

Urmariți curbele, indicatoarele și marcajul drumului. In aceste curbe periculoase depășirea este permisă.

Filmat în Austria (evident ilegal, conform legii).

17 comentarii

  1. ”Overtaking allowed HERE??” nu se scrie defapt ”Depășirea permisă AICI??” ?

  2. am abonati din strainatate care imi urmaresc filmarile. doar titlurile le pun in RO.

  3. @Mannes – Daca ai abonati care te urmaresc fa doua clipuri…

  4. Dragonfly

    De ce nu le trimiti filmarea? Poate austriecii chiar se uita la clip…

  5. Fa-le bilingv, ca unii se fac ca nu inteleg …

  6. Depasirea este permisa ,dar daca nu ai vizibilitate nu o faci!Pentru a efectua o depasire trebuie sa te asiguri ca din sens opus nu vine o alta masina si poti efectua depasirea in conditii de siguranta,lipsa vizibilatii nu-ti permite sa faci depasirea.Daca unul circula cu 5 km/h,ca vrea nevasta sa admire peisajul si tu poti sa-l depasesti rapid fara sa te expui unui pericol,legea nu iti interzice asta.Parerea mea!

  7. @hugo: se ajunge la situatii mai urâte de-atât. dacă ai o mașină sport care poate accelera foarte rapid, pe aceeași secțiune de drum crezi că te poți băga mult mai „în siguranță” în depășire comparativ cu un renault clio. oricum nu mi-ar plăcea să fiu pe contrasens și să mă trezesc cu vreun maniac în depășire pentru simplu motiv că pe sectorul de drum nu e interzisă depășirea.
    Legea nu-ți interzice asta! Părerea mea!

  8. mannes,legea nu iti interzice prin marcaje,dar iti interzice prin lipsa vizibilitatii,care nu iti permite sa o faci in siguranta.Mi-am dat doar cu parerea,prin exemplul de mai sus,de ce cred eu ca marcajele si indicatoarele nu interzic depasirea.Crezi ca pe un idiot cu masina puternica il impiedica marcajele?

  9. păi asta e problema, vizibilitatea este interpretabila in funcție de șofer și nr. de CP de sub capotă. asta vreau să zic!

  10. un subiect în plus: dat fiind temperamentul șoferilor din RO, cum ați reacționa să vedeți în România exact aceeași marcare a unei porțiuni similare de drum? Pe serpentinele de la Predeal spre ex. Aud selecție naturală?

  11. teddycarebears

    drumul e si bun si e si liber in mare parte iar vizibilitatea este foarte buna pentru ca iti permite sa vezi bine de tot pe sensul opus … in afara de acele de par restul drumului e chiar ok … cine a trecut prin defileul Jiului jura cu mana pe inima ca serpentinele alea sunt ceva lejer 🙂

  12. mannes,omule nu te aprinde,ai inteles ce am zis eu?Am dat doar un exemplu pentru care cred eu ca nu este interzisa depasirea acolo.Uite datorita liniilor continue de la noi nu te trezesti niciodata cu idioti pe contrasens in depasire.Idiotii sant idioti si ii poti opri doar cu ziduri si poate nici asa nu-i sigur.

  13. mannes tocmai pentru că se lasă la latitudinea șoferilor în funcție de condițiile de trafic, de drum, de vizibilitate, de puterea mașinii, există astfel de marcaje. Nu văd unde au greșit administratorii drumurilor..

  14. Observati va rog diferenta de marcaje intre 0:55-1:12 si apoi 1:12-1:18. In primul caz sunt linii discontinue cu segmente sa le zicem obisnuite iar apoi urmeaza niste marcaje discontinue cu segmente mai lungi. Acestea sunt linii de avertizare si sunt folosite pentru marcarea unei zone potential periculoase sau/si anunta trecerea la linie continua. Chiar in curba nu-mi dau seama cum este marcajul deoarece este partial sters si lumina bate in camera.
    1:24-1:43 este marcata la fel si apoi apare … linia continua 🙂 (intrerupta partial doar in dreptul intersectiei de la 1:50). 1:59-2:04 din nou marcaje cu segmente lungi si apoi linii discontinue obisnuite.
    In mod normal in curbe foarte periculoase, semnalizate prin indicator sau panouri succesive „Curba deosebit de periculoasa” sunt interzise toate cele cinci manevre din circulatie 🙂

  15. Faptul ca s-a sfarsit zona cu depasire interzisa nu inseamna ca depasirea devine obligatorie indiferent de conditii..
    De exemplu, poti depasi un vehicul oprit in caz de avarie ( a nu se intelege cocalarul oprit sa irige un sant ) sau unul care merge foarte incet, respectand tot ce inseamna depasire.

    Ps: in romania am fost depasit pe intorsura buzaului pe serpentine de un tir cu numar de turcia… in conditiile in care eu conduc destul de tare…
    De atunci cand vad ca vine vreo masina din spate cuviteza, il las sa se duca ( unde il duce capul, ori in sant, ori in rapa, etc ).

  16. @jgyprime Pana sa fie inteleasa asta „Faptul ca s-a sfarsit zona cu depasire interzisa nu inseamna ca depasirea devine obligatorie indiferent de conditii”, va mai trece multa vreme. Nu stiu de ce e asa complicat, de ce toata lumea se grabeste. Toti murim la final 😀

  17. fetesti7504

    hai sa recapitulam drumul … cand cobori de la castel din Mittersill este acea curba la dreapta care este mai larga dupa care urmeaza o curba dubla prima la stanga, apoi curba „ac-de-par”, iar dupa aceea inca o curba dubla prima la stanga … nu-i greu … locuiesc in zona, o cunosc foarte bine si culmea este ca se poate depasi. oricum ma bucur ca ai avut un concediu placut dar din pacate iarna asta a fost cam cu putina zapada ( cel putin mie asa mi s-a parut ) !

Adaugă un comentariu

Pentru a posta un comentariu pe Trafictube.ro, trebuie să te autentifici. Nu ai cont? Înregistrează-te!