Camera auto Xiaomi Dash Cam 1S
Produs din oferta Xiaomag.ro
Prețul inițial a fost: 349,00 lei.319,00 leiPrețul curent este: 319,00 lei.
Prețul inițial a fost: 349,00 lei.319,00 leiPrețul curent este: 319,00 lei.
Vezi detailii
Accident live – Florești – Cluj
Este filmat de un prieten și prelucrat de mine.
Ce mai caută lumea:- accident acum floresti cluj video
- trafictube floresti
- accident cisterna floresti cluj
Nu inteleg cum te bagi in halul asta.. Vizibilitate 0!! Mergi pe principiu „s-a bagat ala din fata, nu vine nimeni”?
iar ala din fata s-a bagat grabit si cam fortat, semn ca vin totusi masini
Na, are si „B2 love” avantaje. A ametit si gps-ul de la soc, i se invarteau in cap numai sensuri giratorii. 😉
:)))))))
Șoferi printre noi…
nimeni nu zice ca nu a avut conducere preventiva? :)) ca asta e in general reprost pe aici :)).
oricum urat
Ba da:
MalcomX
17/03/2016 – 13:08
Imi place cat de bine o iesit ca ai uitat un „a” la „reprosat”… cred sa in general se potriveste mai bine fara acel „a” 🙂
GPS-ul zice clar. În sensul giratoriu. Nu în guster.
:))
Efectul de turma.A avut noroc ca nu era nimeni pe B2, ca il trimitea direct in troleibuz.
A avut bafta ca nu a venit un TIR.
Ma refer la Dacie, ca sa fie clar.
In locul respectiv sunt mai multe probleme:
– nu exista deloc vizibilitate la stanga din cauza gardului caselor pus prea aproape de drum
– ca sa ai ceva vizibilitate trebuie sa scoti botul in drum. Daca ai vreun pieton pe trotuar in stanga nu vezi nimic
– este un drum foarte circulat deoarece vine dintr-o zona de blocuri unde primaria din Floresti a dat autorizatii de constructie cu camionul fara sa se intrebe cum ajung oamenii aceia pe soseaua principala. Raspunsul este pe un drum de servitute de 3 metri pe care circula si un autobuz.
– sunt multi care fac stanga sa se duca spre Gilau si se baga agresiv pentru ca este un drum foarte circulat, desi sensul giratoriu este la 200 de metri la dreapta
– cum procedeaza cel cu Dacia am vazut mai multi mai ales daca pe sensul opus sunt masini care asteapta sa intre pe drumul de unde a iesit el. In mine era sa intre una care facea exact ca Dacia eu fiind deja angajat in intrarea pe strada venind de pe drumul principal dinspre Cluj.
Stiind toate acestea, manevra celui cu Dacia este o dovada de prostie crasa.
Cum s-a bagat de parca stia ca e liber drumul in stanga. Uite ca nu a fost sa fie. Pacat ca iesit cu table indoite.
Masina imi pare cunoscuta (Golf 4 imi pare), ruta imi pare cunoscuta… oare cel care a filmat a fost membru pe aici? 🙂
Ala cu Dacia ii idiot… si la masina aia prima intrebare care mi-o pun: avea RCA?
A doua intrebare: avea Frane ala cu Dacia? Cred ca a dat vreo 3 pedale, dar din pacate nu cred ca a prins niciuna =))
Nici cu cel care filmeaza nu imi este rusine.
Mie mi se pare că nici nu s-a uitat și nici n-a redus la intrarea pe prioritar. Cred că ieșea accident și dacă cel de pe prioritar circula pe B2.
http://i.imgur.com/T83W5rY.jpg
Sincer sa fiu, pana ai comentat credeam ca tu ai filmat 🙂
Cam ce viteza avea cel care filma ? Asta inseamna preventie zero 🙁
Nu avea viteza mare, eu zic pe la 50. Daca mersul in limite legale pe B1 inseamna preventie zero, atunci hai sa nu mai iesim din casa… desi si acolo nu stii cand vine cutremuru’, meteoritu’, Murphy sau mai stiu eu cine.
Și mie mi se pare că zboară cu aproape 50 de km/h. 😀
Bolidul avea ametitoarea viteza de 45km/h. Este incredibil! Intr-adevar preventie zero barat! 🙂
Mda… Probabil îi arăta 50 pe bord, dar se pare că real avea 45. Circul și eu des prin zona aia și probabil era și radar că văd că toți merg încet.
Nu pre sunt convins ca avea 40. Un 70 era mai decent.
@MalcomX:
Pentru ca te crezi mai precis ca GPSu’… ce anume iti zice tie ca merge cu 70? Cum ai ajuns la viteza asta?
Domnule MalcomX, să vă învâţ un truc pentru calcularea APROXIMATIVĂ a vitezei pe baza filmării:
Este foarte simplu în cazul de faţă.
V = d/t. Adică viteza este distanţa împărţită la timp. Găsiţi pe filmare o distanţă la care puteţi face referire. Marcajul continuu de dinaintea trecerii? Câţi metri are? Aveţi apoi cronometru pe player.
Deci cunoaştem distanţa, cunoaştem timpul. Pe baza formulei puteţi calcul viteza?
Ce preventie ? V-ati tampit cu totii , BOUL cu Dacia este vinovat si voi aruncati cu pietre in victima ?
@RebounD11
Ref: http://www.trafictube.ro/accident-live-floresti-cluj/#comment-384293
Poate asa: 😆
http://www.trafictube.ro/colectie-idioti-19/#comment-383965
mare idiot …mareeee!!! cum poti sa fii asa de incompetent la volan nu stiu …
+. Nimic de comentat…
Nu stiu de ce.. dar eu cred ca daca erai un pic mai atent puteai evita accidentul cu usurinta. La trecerea de pietoni deja il zarisei si puteai anticipa.
Mai cred ca din cauza faptului ca te-ai infipt in claxon nu ai putut vira eficient, tu crezand ca e suficient sa iei un pic de volan pentru a evita impactul.
Poate am vazut eu prea multe filme cu rusi.
Plus, evident.
Meh, o farama de dreptate e in ceea ce spui. Si eu sunt paranoic: cum vad un bot de masina iesind din lateral si mi se pare ca intra cam necontrolat, cum ridic piciorul de pe acceleratie, ma uit rapid in oglinzi, si mangai putin pedala de frana, gata sa franez si/sau sa evit. Dar e atat de subiectiv sa apreciezi din filmare ce putea si ce nu putea sa faca un sofer corect ca sa evite un accident cu unul netot…
In plus, sa stii ca claxonul se actioneaza cu mana, mai precis chiar si cu degetul mare al mainii stangi tinute pe volan. Operatiune care nu stanjeneste rotirea volanului, cred 😉 Iar frana de serviciu se apasa cu piciorul, cea de securitate se trage cu mana dreapta. In principiu le poti face pe toate concomitent si independent, zic 🙂
Prin clipul ăsta au răspuns cei care merg doar pe B2 :))
Ce fețe netulburate au spectatorii cu bilet la lojă din autobuz, nu tu sânge, nu tu o săritură prin parbriz, flăcări deloc… ce mai spectacol e ăsta, îmi vreau banii pe bilet înapoi.
Daca conducatoru tinea mainile pe volan si nu era procupat de claxon evita acidentul, ASA LE TREBUIE LA ASTIA CE IN LOC DE FRANA SI VOLAN abuzeaza de claxon.
Serios ??? Dupa cate vad eu masina este un vw golf 4 care din cate stiu eu are claxonul fix pe volan
Am auzit că ăștia la Golf au claxonul sub scaun. Trebuie să se aplece să-l caute ca să claxoneze. :))))
Eu zic bine că a claxonat, poate l-a trezit pe amețit și l-a făcut să frâneze, deși… din clip ăla cu Dacia intră ca berbecul.
Până la urmă nu ăsta de pe prioritar intră în ăla cu Dacia, ci ăla cu Dacia intră în ăsta.
@ics Observatie corecta. VW-ul avertizeaza sonor, evita cat poate si apoi Dacia il loveste (0:06).
A ajuns si site-ula sta plin de hateri si de retardati, toti comenteaza, toti sunt soferi, vezi doamne ca nu trebuia sa clanxonezi, ca puteai sa eviti totul, ca eu sunt sofer profesionist, am carnetul de 10 luni si stiu multe. Ho ba, calmati-va, e frumos sa ai internet?
A vrut sa repete probabil manevra celui de la 0:02 care-a iesit in fata autobuzului, dar intre timp situatia pe drum se cam schimbase.
Sunt curios cum s-a incheiat: amiabil sau cu 60 de zile pe bara, banutii jos, RCA la dispozitie si testul „numai 13 sunt norocoase” 🙂
+
Dacia: neacordare de prioritate
Cel lovit:
-viteza calculata cca 79 km/h -nu e un pic cam mult?
-conducere prudenta -ce e aia?!
Am mai zis-o: spre ce ne indreptam, Rusia cumva?!!
Si tu esti mai precis ca GPSu’?
Ia explică-ne și nouă cum ai calculat. Poate ai dreptate. 🙂
@HosmiMubarak Cum ai calculat de ai ajuns la 79km/h? (22 m/s). Daca linia continua dinaintea trecerii are 40 metrii si o parcurge in mai mult de 3 secunde, cum ai ajuns la 22m/s? Sincer acum, cat dadeai sa treci clasa in primara?
Metri* 🙂
Viteza este de 64 km/h. Modul de calcul:
Am descarcat filmul si l-am rulat intr-un player cu high precision time.
Cei doi stalpi de beton din stanga dispar din cadru (varful ultimului stalp) la secunda 1,154 apoi urmatorul stalp de beton de pe stanga (cel cu semnul rosu) dispare la sec 3,319. Timpul intre stalpi este 2,165 secunde.
Distanta dintre cei doi stalpi masurata pe google earth + street view este 38,5 m.
In 3600 secunde (1h) inseamna 64018,47 m, deci 64 km/h.
Viteza e destul de ok, in bord probabil ii arata 70 km/h, eu cred ca as fi bagat piciorul mai tare in frana decat mana in claxon, dar asta e usor de zis din fotoliul de acasa.
@autofidel calculeaza si un pic mai departe, luand ca etalon linia continua. O sa iasa o mica surpriza pentru cei ce il invinuiesc de circulatie imprudenta.
@Rebound 11 merci. N-am cum sa editez.
GPS-ul nu are cum sa fie corect cu 45 km/h, daca e sa facem calculul invers ar insemna ca dsitanta dintre cei 2 stalpi de beton sa fie 27,5 m. Lucrez in telecomunicatii, nu exista stalpi la 28 m, distanta variaza intre 35 si 50 m.
Dar ar putea sa ne zica ics ce distanta e intre stalpi, ca e din Cluj.
Ics, daca plimbi o ruleta in masina, data viitoare cand treci prin Floresti ai putea sa dai o masuratoare exacta. 😀 😉
Pentru ce m-aș obosi să fac măsurători cu atâția experți pe aici. Îți dai seama că gps-ul ăluia rămâne în urmă, deși nu cred? GPS-ul exact asta calculează:distanța parcursă în unitatea de timp. Ca să aibă abatere a vitezei măsurate ar trebui să aibă abatere a poziției, ceea ce nu e exclus, doar că și eu folosesc GPS-ul de ceva vreme și tind să cred că viteza afișată în printul postat de Răzvan e corectă. 🙂
Teoretic GPS-ul e destul de corect, adica am trecut de n ori pe langa radar cu ~65 km/h in bord si 59 km/h afisata pe camera de bord cu gps si niciodata nu am fost oprit.
Dar in cazul asta nu trebuie sa fi expert ca sa iti dai seama ca nu are cum sa fie 45, e clar un pic mai mare.
Ce as fi putut gresi in calcule este distanta masurata intre stalpi, dar eroarea nu poate fi mai mare de 1 m, hai sa zicem ca sunt 37 m intre stalpi, nu 38,5 m , dar pana la 27,5 m ca sa dea 45 km/h sunt aproape 10 m de eroare, hai sa nu zic imposibil dar extrem de putin probabil.
Vad ca pe poza lui Razvan pe harta apar 300m/1000 ft, probabil altitudinea de vizualizare, dar nu vad nicaieri unitatea de masura langa vitezometrul cu 45, e posibil sa fie altceva decat km, mai exact mile?
Eu nu cred, da’ cum zici tu. Dacă erau mile îți bate calculele cu distanța dintre stâlpi pe care zici că ai măsurat-o. 😛
Eventual poți să încerci și cu lungimea marcajului continuu de dinaintea trecerii de pietoni.
În fine, nu mă mai contrazic.
Ce „player cu high precision time” folosești, cât costă și de unde se poate cumpăra? Link, că m-ar interesa și pe mine.
😀 E foarte scump player-ul, nu stiu daca iti permiti, se numeste MPC-HC (Media Player Classic), dai click dreapta jos pe timer si bifezi High Precision. 😉
Culmea e ca alte playere mai actuale nu au optiunea cu milisecunde.
http://i.stack.imgur.com/5Gy7a.png
LOL. Credeam că cine știe ce soft profesional ai de vorbești ca un expert. :)))
Am și eu player-ul ăsta cu high precision time. Mulțumesc. :))))
Gata am ieșit că și așa am stat prea mult pe aici. Am dublat numărul comentariilor din ultima lună, cred. 😀
Spor la calcule și sper să n-aveți nevoie de ele.
offf , ce comentarii, ce specialisti, oare au toti permis de conducere care comenteaza aici? zic si eu: de ce autorul filmarii nu si-a luat zborul cand a vazut dacia? de ce GPS-ul nu a fost anuntat de satelit cand a vazut de sus dacia care urmeaza sa actioneze, dar cred ca cel cu dacia a iesit prea incet, daca iesea prea tare sigur scapau amandoi.
frate de ce dati vina pe autor? e clar ca dacia e de vina putea ala sa mearga cu cat vrea , prioritatea e prioritate. acum hai sa incetinim la fiecare straduta …
Aoleu, nu cauta nimeni vina autorului, saracu de el s-a ales cu masina șifonată din cauza unui berbec care i-a iesit in fata in stilul kamikaze.
Vina e 100% a berbecului, in discutie a ramas de ce viteza afisata de gps in poza postata de Razvan si anume 45 (km/h?) nu pare a fi cea reala, adica mai multi au sugerat ca viteza pare un pic mai mare, am refacut calculele cu doua puncte de reper de pe partea dreapta 75m in 4,239 secunde, pentru o eroare mai mica si iese 63,7 km/h.
Poate ne confirma Razvan daca e vorba KPH sau MPH, vad ca in softul VICO MediaPlayer ptr Windows este o bifa de schimbat din KPH in MPH.
Nu la straduta, ci la art.123 din Regulament cand obligatia de a circula cu o viteza care sa nu depaseasca 30 km/h in localitati sau 50 km/h in afara localitatilor, se impune in urmatoarele situatii:
– la trecerea prin intersectiile cu circulatie nedirijata.
@ing.tudor Din pacate, nu e chiar asa. Nu se impune nicio obligatie ca cea descrisa mai sus. Intersectia face parte din categoria celor dirijate. Asta trebuia sa vada si sa respecte cel care-a provocat accidentul:
Privirea inainteeeeeeee mars. Probabil ca i-a ramas intiparit in minte din armata.
Locuiesc in Floresti…..asa ceva se intampla aproape zilnic. E plin de idioti care nu au ce cauta la volan.E o localitate cu aprox.33 mii locuitori si multi au cel putin o masina.E aglomerat si nu au rabdare.