It seems javascript is either disabled or not supported by your browser.

Depasire aproape fatala, niste joaca pe zapada + idioti

Adăugat de IntamplariDinTrafic
Raportează ca șters! 62
  1. Cand esti grabit, esti grabit…
  2. De ce sa intri pe strada corect? Lasa ca daca vine cineva din contrasens opreste si te asteapta sa-ti arati prostia
  3. Opreste in mijlocul drumului, fara motiv, fara semnal, fara nimic
  4. Taximetrist pe rosu, cand ninge e voie..
  5. Niste distractie prin zapada. Cand ti-e lene sa-ti tragi copiii cu sania, cea mai buna solutie e sa gasesti un loc fara trafic si sa-i legi de masina
  6. Inconstient cu Passat CC, cat pe ce sa se faca praf si pe el si pe cel din sens opus. Si pana acolo mergea cuminte, pastrase distanta fata de mine, nu se agita…

13 comentarii

  1. la punctul 2 nu ai dreptate…
    in primul rand nu inteleg pe unde ai fi vrut sa ocoleasca
    in al doilea rand tu ai STOP! esti obligat sa opresti. legal nu ai voie sa te strecori pe langa el…

    • AI STOP PRIETENE!!!!!
      de ce esti asa de agitat?! tu ERAI OBLIGAT SA OPRESTI!!!!
      mie nu mi se pare ca a taiat marcajul la care erai tu OBLIGAT SA OPRESTI…cat despre ocolirea centrului imaginar…ia mai citeste legislatia ca din cate stiu eu s-a scos de ceva timp regula asta 😉
      P.S vai de tine 🙂

    • nu-mi pierd timpul cu tine ca esti prea agitat si prea pus pe scandal pentru o simpla remarca…
      1. tu zici ca eu nu stiu, deci tu sa-mi dovedesti ca ai dreptate…
      2. daca faci dreapata tot trebuie sa opresti la STOP…semnul ala nu e optional 😉
      restul e can-can…faci afirmatii bazate pe frustrarile tale acumulate in trafic…n-are rost sa continuam discutia asta pentru ca nu ajungem nicaieri atat timp cat singura ta problema e sa ma acuzi pe mine si sa ma incluzi in anumite categorii doar pentru ca AI IMPRESIA ca le stii tu pe toate 😉
      spor! …si data viitoare OPRESTE LA STOP in loc sa te bucuri ca ai prins material de pus pe net 😉

    • (2) Schimbarea direcţiei de mers spre stânga, în cazul vehiculelor care intră într-o intersecţie circulând pe acelaşi DRUM ÎN ALINIAMENT, dar din sensuri opuse, se efectuează prin STÂNGA centrului intersecţiei, fără intersectarea traiectoriei acestora.

      Dacă drumul nu este în aliniament, centrul se ocolește prin dreapta.

      Legat de indicatorul „Stop”:
      Conducătorul de vehicul care întalneste acest indicator este obligat să OPREASCĂ în locul cu vizibilitate maxima, FĂRĂ A DEPĂȘI COLȚUL INTERSECȚIEI.
      O întrebare simplă. Unde crezi că este amplasat indicatorul „Oprire” în cazul prezentat? 🙂

    • Sunt de acord cu @Ruhestand:
      – trebuia sa opresti la linia aia groasa si sa te asiguri de acolo, pare vizibilitate destula 🙂
      – nu exista nici o regula care obliga la ocolirea centrului imaginar prin dreapta decat daca ai amenajari rutiere sau obstacole in intersectie, respectiv prin stanga daca ai banda dedicata sau drum in aliniament. La tine nu e nici nici din cate vad. Iar el nu a taiat marcajul la care trebuia sa te opresti deci e OK.

      Articolul dat de @Bobita legat de ocolire e 110 din regulament 🙂

    • La stopul ala se oprește la vreo 3-4 metri după marcaj ca să ai vizibilitate. Iar aiuritul ala trebuia, dacă tot nu a ocolit prin dreapta centrul intersecției (asa cum e legal), sa ia naibii curba mai larg.

  2. Fratica Curiosul

    Trasul saniei cu un cal (sau mai multi) este o tradiție frumoasa, și un mod plăcut și distractiv de a petrece timpul iarna. Însă când mirosi bășini din eșapamentul mașinii tradiția pălește. O fi distractiv și asa, doar ca eu nu m-ași risca sa trag copii mei cu sania agățata de mașină (sau poate nu sunt copii șoferului…?!)
    Cred ca se poate adăuga la seria „selecție naturala” +

    • Adică voi n-aţi făcut asta niciodată? Înseamnă că sunteţi „pussy”. #hahahah

  3. prietene,

    la nedumerirea ta de la pct. 1 „ezigsta si o espilcatie” :
    „Oprire. Indicatorul Oprire este instalat pe drumul public FARA PRIORITATE, la intersectia acestuia cu un drum public prioritar, cand vizibilitatea este redusa. Conducatorul de vehicul care intalneste acest indicator este OBLIGAT sa opreasca in locul cu vizibilitate maxima, fara a depasi coltul intersectiei, si sa acorde prioritate tuturor vehiculelor care circula pe drumul prioritar”

    Suplimentar, pe e-DPRCIV.ro, avem intrebarea 571, care spune:
    Cum procedează conducătorul de autovehicul la întâlnirea indicatorului „Oprire”?
    A. opreşte unde are o bună vizibilitate pentru a se asigura şi îşi continuă deplasarea, dacă pe drumul transversal nu circulă alte vehicule;
    B. reduce viteza, se asigură, după care intră în intersecţie;
    C. reduce viteza, după care traversează intersecţia.
    Categoria DRPCIV: B, B1, Tr | Grad dificultate: 2%, Raspuns corect – A

    Sper ca la pct. 1 AI UITAT sa indici categoria „Asa NU” , altfel…. viziteaza site-uri cu chestionare online si mai joaca-te putin… macar asa nu omori pe nimeni si nici nu-ti pierzi carnetul

    PS. Am scris cu majuscule pt ca nu pot sublinia sau boldui textul… Nu vreau sa ridic tonul la nimeni! Nu am de ce.

  4. scuze, este pct. 2.

    Asearaera sa fac poc cu unul ca tine, care desi „avea STOP” n-a oprit. Era trafic pe strada prioritara, vizibilitate dar nu, el primul. Si nu era cazul sa stea de mult timp fara sanse de acces, pur si simplu s-a aruncat in prioritara…..

  5. Da, nu are nicio legătură. Sunt două greșeli complet diferite. :))

  6. Ho agitatule, mai calm! Numara pana la zece si trage adanc aer in piept. Stim bine ca faptele sunt de-acum si alternative, nimeni nu detine adevarul suprem.

  7. Sa tragi sania cu o masina diezel+acceleratie la podea; asta inseamna sa fii boss de bo$$ 😆
    La punctul 2 te-ai impecientat inutil si nici nu ai oprit la stop.
    Ultimul e criminal

Adaugă un comentariu

Pentru a posta un comentariu pe Trafictube.ro, trebuie să te autentifici. Nu ai cont? Înregistrează-te!