Camera auto 70mai Dash Cam M500, 128GB
Produs din oferta Xiaomag.ro
Prețul inițial a fost: 799,00 lei.699,00 leiPrețul curent este: 699,00 lei.
Prețul inițial a fost: 799,00 lei.699,00 leiPrețul curent este: 699,00 lei.
Vezi detailii
Ce sufa folosim iarna asta?
Vine iarna asa ca pe langa lopata, nisip si restul chestiilor, trebuie sa ne gandim si ce sufa avem la indemana pentru cazul in care ramanem intepeniti. Rolul acestui video este educativ, sa comparam cum se comporta cele doua tipuri de sufe.
Din experienta mea, majoritatea oamenilor care raman blocati pe undeva nu prea au de nici unele. Problema este ca scoaterea unei masini dintr-o situatie in care e suspendata presupune de cele mai multe ori socuri, iar socurile nu fac bine. Am vazut masini cu carlige de remorcare sudate care s-au desprins sau masini cu carlige insurubate (majoritatea modelelor noi folosesc asa ceva) care s-au smuls si au facut praf si filetul.
Cel mai sanatos este sa folosim o sufa cinetica, care amortizeaza socul.
Ce mai caută lumea:- SUFA RO
- ce inseamna tubeles se poate umbla si iarna
F interesant ! Si de unde facem rost de o sufa Discovery ? M-am uitat pe net si am vazut un cablu de remorcare elastic pt 5 tone cu doar 17 lei. Este ok ?
Ce ai gasit e probabil pentru remorcare. Am si eu una, dar nu as folosi-o niciodata sa trag o masina blocata. Nu cred ca ar rezista. Sufa cinetica e mai groasa, e gandita special pentru masini blocate in noroi/zapada, dar si mai scumpa. Eu am luat de pe ebay, undeva la 60eur, gasesti si la noi, in general la magazinele specializate offroad.
Te rog frumos, te uiti ? Asta ar fi ok ? Multumesc !
https://www.bestride.ro/off-road-ro/accesorii-recuperare/sufa-cinetica-25-8t-9m-x-75mm.html
Am mai vazut ceva super fain !
https://www.bestride.ro/off-road-ro/accesorii-recuperare/set-traverse-din-cauciuc-recuperare-din-noroi-zapada-si-nisip-150×30.html
Cred ca merita achizitia, nu ? Daca tot vine iarna si tot se anunta o iarna grea. Numai sa nu fie prea grele…
Am vazut in actiune o sufa cinetica de la Ironman si rezultatele nu prea au fost vizibile. Eu am ceva in gen asta https://www.bestride.ro/off-road-ro/accesorii-recuperare/sufa-cinetica-20-9m-smittybilt-hd-17000-lbs.html
Benzile de recuperare se folosesc mai mult in overlanding, cand pleci pe coclauri singur cu lunile. 99% din cazuri, iarna la noi gasesti pe cineva sa te traga afara si o sa le cari degeaba dupa tine. Nu ca nu ar fi bune, doar ca nu stiu daca merita investitia. Daca mergi mult pe drumuri izolate ajuta, tu stii cat umbli pe astfel de drumuri si cat de des.
Am inteles ! Multumesc pt explicatii ! Eu am un cablu de remorcare obisnuit, dar m-a impresionat filmuletul tau. Nu as vrea ca masinuta mea sa sufere in vreun fel. Nu pot sa spun ca circul f mult iarna, dar am facut de multe ori , spre exemplu, Rucar-Bran in conditii meteo mai nefavorabile, ninsoare , zapada inghetata pe jos,inclusiv noaptea,insa am avut anvelope f bune si niciodata nu au fost probleme. Oricum, imi place sa am tot ce-mi trebuie la mine. De asta tot intreb. Sunt multe lucruri pe care nu le stiu si ma intereseaza sa le aflu.
Si eu am invatat de la altii mai experimentati ca mine 🙂
adica mai pe romaneste …o sufa elastica.
Eu am in masina sufa de tractare pentru 5 tone. Pana acum am scos 2 masini din sant, nu e rea
http://www.bestautovest.ro/media/catalog/product/cache/1/small_image/207×207/9df78eab33525d08d6e5fb8d27136e95/9/9/99lh009e.jpg
Orice sufa merge. Si eu am folosit ani de zile sufe normale. Dar socurile repetate lasa urme, o cinetica amortizeaza socurile si scade riscul sa se rupa ceva.
Prietene, nu stiu cine te-a invatat sa tractezi, dar daca imi faceai mie faza asta cu „bagă tare, dă-i, dă-i”, te alergam pe câmpul ăla până iți scoteam tractările din cap!
Si ce altceva mai faceai?
În primul caz sper că s-a vrut doar o demonstrație falsă.
Dacă cineva tractează așa e clar că nu prea știe ce face. Vitara nu prea avea cum să iasă de acolo cu ditai mormanul de zăpadă în față. E la mintea cocoșului că trebuia nivelată puțin zăpada aia. În plus, dacă nu ai tracțiune și cuplu îndeajuns de bune poate e mai bine să-i lași omului mașina întreagă.
Problema acolo nu era zapada. Vitara era suspendata pe sleauri de noroi. Pe acolo de fapt curge Neajlovul, e un loc de trecere pe care il stiam, toti am trecut pe acolo dar Vitara a ramas. Ideal era sa il tragem cu spatele de acolo, numai ca era riscant, nu puteai sa treci tot pe acolo si cum nu vedeai ce e sub zapada, risca si masina care incerca sa treaca prin alt loc sa dea de apa adanca. Si ramanea si mai si.
Incet nu o tragea nimeni de acolo, era bine infipta. Cu troliul nu aveam noi aderenta sa o tragem de acolo, asa ca singura sansa era sa ii dai niste socuri sperand ca poate iese.
Pana la urma, o masina a riscat sa treaca prin alt loc si tot cu spatele a iesit de acolo.